מתי טסים לאירופה – העונות המשתלמות

אירופה פותחת את שעריה לתייר הישראלי כמעט בכל ימות השנה. אמנם מי שיזמין טיסות לפראג או לערים גדולות אחרות באירופה – ביניהן וינה, בודפשט ואפילו פאריז, בחודשי ינואר עד מרץ יגלה שרוב העיר התכסתה בשלג, אך גם בחורף המושלג ביותר, חופשה באירופה יכולה להיות סוחפת ומהנה במיוחד. העונות המשתלמות במיוחד מבחינת הזמנת טיסות לפראג ברלין או כל יעד אחר באירופה הן עונות השיא של האביב והקיץ, אז אירופה מתגלה בחמימותה ומספר הדילים גדול יותר. אם זאת, חשוב לציין שגם בימי החורף מציעות חברות הנסיעות והתעופה דילים משתלמים ליעדים מסוימים, וזה משתנה בהתאם לביקוש ולמזג האוויר ובהתאם למספר הטיסות שיוצאות בחורף ליעד מסוים זה.

העונה החמה-קרה

אירופה נמצאת ממש מעבר לפינה בכל המדובר בטיסות. בניגוד לטיסות לארצות הברית, אוסטרליה או המזרח הרחוק, אירופה לא מצריכה הכנות כמו ויזה מיוחדת ולכן טיסות לבודפשט ברלין או לונדון יכולות נגישות מאד גם בהזמנה מהירה ברגע האחרון. זו הסיבה שמזג האוויר כבר לא מהווה פקטור בבחירה לאן לנסוע באירופה. גם בקיץ וגם בחורף דילים רבים מוצעים לנוסעים ספונטנים שמחפשים הזדמנות לברוח לכמה ימים מהשגרה נטולת החגים של אמצע השנה. גם לקראת הקיץ, בעונות השקטות יחסית, אפשר למצוא חבילות נופש לכל מקום באירופה. העונה החמה היא גם העונה הקרה בכל הקשור להזמנת טיסות ליעדי אירופה השונים.

סופשבוע רומנטי בשלג או על החוף

העובדה שבירות אירופה נגישות כל כך מאפשרת לנו לבחור בכל ימות השנה לנסוע לסופשבוע רומנטי עם בן או בת הזוג. בעונות שונות גם טיסות לברלין או טיסות ללונדון יכולות להיות זולות כמעט כל חופשה בארץ ומשתלם תמיד לברר במספר חברות ולקבל כמה הצעות לדילים. לעיתים קרובות מנסות חברות התעופה למלא את המקומות הפנויים במטוסים ברגע האחרון, בעיקר בעונות הרגועות יותר והמבצעים במקרה זה רבים מאד. אם אתם מחפשים סופשבוע רומנטי תוכלו לבחור בטיסות לברלין או בטיסות לפראג שנחשבות לערים רומנטיות אליהן אפשר לנסוע למספר ימים מוגבל. גם טיסות זולות לפאריז, לונדון ורומא אפשר למצוא בתקופות מסוימות. אירופה נפתחת בכל עונות השנה לאלו שמחפשים חופשה רומנטית בשלג או על החוף ברביירות השונות.