מתי כדאי להזמין הובלה במרכז

עושים רילוקיישן? עוברים דירה? יש אנשים שמצליחים להשאר באותו אזור. חלק לא מבוטל מהאנשים היו רוצים להחליף בית בכמה מקרים עד שהם מגיעים לבית המושלם. בעיני רבים מעבר דירה זה תהליך מעייף. קטע הקריאה שלפניכם מובא לידיאלו מכם שעוברים בית בחודשים הקרובים, ובו נכללות עצות על מובילים בתל אביב.

זה לא סוף העולם

ראו מה מצפה לכם לאחר מכן. לא מעט אנשים עוזבים את הבית למקום חדש בנסיבות משמחות כגון רכישה של מרחב מגורים גדול או כשסיימו לבנות בית חדש. ללא ספק המעבר יכול להיות שלב מתיש נוסף אבל גם אותו ניתן להעביר בחיוך.

הובלות – כל האופציות למעבר נעים זריז וללא עצבים

אל תחכו לרגע האחרון, בחנו את האפשרויות להעברת התכולה שלכם כחודש לפני. אם תפעלו כך תחסכו בהוצאות וכך יחלוף יום הובלת המשרד בדרך הטובה ביותר.

אין מספיק זמן לארוז? יש המון חברות שנותנות שירותי אריזה כחלק מההובלה. צוות של מס' עובדים יגיע לפני יום ההובלה בכדי לארוז הרכוש שלכם.

אם מכריחים אתכם לפנות את העסק לפני שנותנים לכם להכנס לבניין החדש אל חשש! בכל רחבי הארץ פועלים מס' חברות שבבעלותן מחסנים המשמשים למטרת אחסון תכולת משרדים. בדרך כלל משכירים את המחסנים לחודש ימים אך תוכלו למצוא אחסון לטווח ארוך יותר ואפילו בתעריף נמוך יותר.

אל תחסכו על הובלה במרכז

לא משנה אם אתם אורזים את הבית או שהעדפתם לקחת את שירותיה של חברת ההובלה לעבודה זו כדאי לארוז את החפצים שבבעלותכם בהקפדה כדי שיגיעו בבטחה לבית החדש שלכם. לא הייתם רוצים לראות את הסרוויס שסבתא רבא עליזה נתנה לכם מתנה לא יעבור את הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על מובילים אמינים, לא כל בעל משאית יעשה עבודתו נאמנה. הובלת חפצים מיוחדים כמו: מקרר, פסנתר וכדומה דורשים מיומנות וניסיון. בנוסף, יש חפצים כמו: פסנתרים, פינות אוכל שידרשו פירוק והרכבה. בדיוק מסיבה זו, יש לבדוק ולוודא שחברת ההובלה שלקחתם מסוגלת לעשות זאת. עבודה זו מצריכה תשלום נוסף.

תאמדו את דרך הגישה בבית הנוכחי ובבית אליו אתם מעבירים את הרכוש. במידה שדלת הבניין צרה מדי יתכן ותזדקקו לקחת מנוף.

תמיד תוכלו לשכור נותן שירותי מנוף מחברה נפרדת אך עדיף לערוך בדיקה אם חברת ההובלה אותה שכרתם לביצוע העבודה מספקת גם שירותי מנוף, כך תחסכו לא מעט. יש פעמים שעדיף לקחת מנוף להובלה, גם אם זה בתוספת תשלום. מנוף יכול לחסוך טלטול מיותר של החפצים בדרך הארוכה למשאית.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? זקוקים לסקר שוק מהיר? בקרו באתר האינטרנט שלנו http://www.movehome.co.il/ בו תוכלו לקבל הצעות מטובי אנשי המקצוע

.

כתיבת תגובה