מתנות לחגים

מתנות לחגים היא דרך מצוינת לאחל שנה טוב לעובדים שלנו שנמצאים כל השנה עבור העסק ומשקיעים בו, לומר תודה ללקוחות ולספקים שלנו ולשמור על קשר עם לקוחות ותיקים ולקוחות חדשים. חלוקת מתנות היא מנהג נפוץ בחגים וניתן למצוא מגוון של מתנות לחגים החל מיומנים אישיים, לוח שנה, עטים, ועד מתנות לעובדים כגון תיקים, כלי בית, כלי אירוח, מטענים וגאדג'טים לניידים.

אם בעבר היה נהוג לחלק לעובדים תלושים ובקבוק יין, מי שהעיב על רעיון חלוקת מתנות ולבסוף מצאו את דרכם לסופר הקרוב לקניות ואיבדו את המשמעות של לחשוב על העובד. כיום יותר ויותר חברות בוחרות להעניק מתנות המתאימות לעובדים. כיום חווית הקניות לחג מתאפיינת בלבטים רבים מה כדאי לקנות, מה התקציב שלנו, איזו מתנה תהיה שימושית יותר ללקוחות שלנו, איך נגרום דרך המתנה להזכיר ללקוחות שאנו כאן בשבילם כל השנה. איזו חברה תוכל לספק לנו את המתנות ותיתן את השירות הטוב ביותר. קניית מתנה לחג שהיא שימושית ויפה תעשה עבורנו את העבודה ותשמור על קשר טוב עם הלקוח, על מנת שנהפוך להיות החברה שבה הוא יבחר לעבוד עימה.

חג ראש השנה הוא הזדמנות חגיגית לאחל ללקוחות שלנו חג שמח ושנה טובה ולהודות להם על שבחרו לעבוד עימנו. חשוב לזכור שבניית מערכת יחסים טובה אורכת זמן, באם מדובר במערכת עסקית או אישית. שימור לקוחות הינו קל יותר מגיוס לקוחות חדשים. מתנה לחגים היא עוד דרך ליצור את האפקט הנכון עבורם. לקוחות מרוצים הם לקוחות שחוזרים ומביאים עימם לקוחות חדשים. לכן מתנות לחגים אינן בזבוז כסף וחשוב להשקיע במתנות שימושיות עם סלוגן ולוגו של החברה. מגוון המתנות מאפשרת לבחור את המתנה שנראית לכם המתאימה ביותר. תיק נסיעות, ציידנית לים, חבילות שני, מתנות לבית ועוד.

בחירת מתנה לחגים חשוב שתעשה בחוכמה ותתאים לרוח החג. מתנות לחג מתאימות לכל החגים, ראש השנה, פסח, טו בשבט, חנוכה ואף יום המשפחה ויום האישה. מתנות לחגים יכול לכלול הן מתנה לעובדים והן מתנה ללקוחות של העסק. ההשקעה מעבר למתנה היא גם בפרסום העסק, על גבי המתנה ניתן להטביע את לוגו החברה ופרטי התקשרות, ובכך למתג את החברה.

חשוב לבחור מתנות לחגים שידברו אל העובדים, אנו מציעים לככם מבחר של מתנות מהיבואן במחירים מוזלים, המתאימים  לכל עסק, תמצאו באתר מבחר של מתנות: תיקים, ציוד לקמפינג, כלי מטבח, גאדג'טים ומטענים לסלולריים ועוד.

כתיבת תגובה