מתקני מים למוסדות ולמגזר הפרטי

בין אם אתם מוסד המשרת את הציבור הרחב, ובין אם אתם שייכים למגזר הפרטי, מתקני מים ישמשו אתכם בצורה הטובה ביותר; עבור מוסדות, מתקני המים ישמשו היטב גם את הקהל הרחב שמגיע אליהם.

אין דבר חשוב יותר ממים נקיים, ובדיוק בגלל זה מתקני מים למוסדות ולמגזר הפרטי הם פריט חיוני. כמובן שיש עוד אפשרות להשיג מים נקיים, לפחות חלקית. האופציה הראשונה היא להתקין מערכות למניעת אבנית שמתחברות ישירות לברז המים הראשי. אפשרות שנייה היא לקנות שישיות מים מינרלים, שוב ושוב. האופציה הראשונה היא זולה משמעותית, אבל לא מנקה את כל הפסולת מהמים, רק את האבנית. האופציה השנייה נראית משתלמת לעומת מחירו של מיניבר מקצועי, אבל לטווח הרחוק מדובר בהוצאה של אלפי שקלים בשנה במגזר הפרטי, ואף כפול מזה במוסדות ציבוריים.

אם כן, נראה כי מכשיר מיניבר הוא המשתלם ביותר, כשמשקללים את המחיר שלו יחד עם היתרונות שהוא נותן, ובהשוואה אל מול האופציות האחרות שעומדות לרשותנו. מחירו אומנם לא זול, בערך 2500 שקל, אבל הוא מטהר את המים בקפידה, ומסננן מתוכם את כל החומרים הרעילים והפסולת שחודרים אל תוך מקורות השתייה שלנו. בנוסף, השימוש בו לאורך שנה זול יותר לעומת רכישה של שישיות מים מינרלים.

יש אפשרות למצוא מכשיר מיניבר בממדים גדולים יותר, והמחיר גדל בהתאם. הבחירה במכשיר המים הגדול הוא נפוץ בקרב מוסדות ציבוריים. לעומת זאת, בר מים לבית יכול להיות קומפקטי, ואף רצוי שיהיה קטן ככל האפשר.

חשוב לומר שגודל המכשיר אינו משפיע על היכולות שלו. הבחירה בין מכשיר קטן לבין מכשיר ריצפתי גדול היא עניין של נוחות ותנאים בלבד.

היות ומחיר מתקני מים למוסדות ולמגזר הפרטי הוא די גבוה, ראוי שעל הבדיקות והתיקונים התקופתיים לא נשלם הרבה, ולכן חשוב לקנות מכשיר חדש ותקין, שמגיע עם אחריות, ולתחזק את המכשיר בצורה הנכונה. צריך להזמין טכנאי מקצועי הביתה שיבדוק את המכשיר ויתקן או יחליף חלקים לפי צורך. בין היתר, צריך להחליף מסננים כל חצי שנה בערך, תלוי בתדירות השימוש במכשיר ובאיכות המים שהמכשיר היה צריך לטהר.

ישנה תגובה אחת על “מתקני מים למוסדות ולמגזר הפרטי

  1. מיניבר הוא בחירה נפוצה יותר במגזר הפרטי, ולאחרונה אפשר לראות שגם מוסדות מאמצים את המכשיר הקטן. בכל מקרה מדובר במכשיר שכדאי לקנות אם רוצים אורח חיים בריא

כתיבת תגובה