נופש בים התיכון גם בסוף הקיץ

אם אתם רוצים שהקיץ יעבור מהר, באווירה רגועה ביום והרבה עניינים והמולה בלילה, כדאי לכם לנפוש בים התיכון. אומנם אוגוסט כבר עוד מעט נגמר, אבל גם בספטמבר יש מזג אוויר מצוין לנופש בים התיכון, והבונוס לנופשים בסוף הקיץ ואחריו הוא המחירים שיורדים (וממילא המחירים לחופשה בים התיכון הם הנמוכים ביותר).

אם אתם רוצים נופש בכרתים עם החברים מספסל הלימודים לפני שמתחיל סמסטר החורף או אם אתם רוצים לנצל את הימים האחרונים של החום הגדול ואז לחזור לעבודה רעננים ושזופים, תוכלו לעשות את זה גם עכשיו, ואתם יכולים להיות בטוחים שהשמש עדיין תחמם אתכם ותשחים את עורכם.

כפי שצוין, נופש ברודוס ויעדים אחרים בים התיכון הוא זול מאוד אפילו בחודשים של שיא הקיץ, ולכן מי שיש לו אפשרות לחכות לספטמבר נהנה הרבה יותר מכמה סיבות: מזג האוויר עדיין נוח להפליא, המחירים נמוכים יותר, וגם יש הרבה פחות אנשים, ככה שיש הרבה פינות בודדות ושקטות בים שאפשר להירגע בהן.

הסיבה לצניחה במחירים של נופש בקפריסין ושאר יעדי הים התיכון בסוף אוגוסט ועד לחודש יולי היא העובדה שפחות אנשים מגיעים לשם, וזאת מכיוון שפחות אנשים יכולים לקחת חופש מהעיסוקים והמחויבויות שלהם. למשל, משפחות עם ילדים לא ייקחו חופש אחרי חודשיים שהילדים כבר היו בחופש מהלימודים. ומשום שמשפחות עם ילדים הם קהל יעד עצום ובולט לנופש בים התיכון, ההיעלמות שלהם בין חודשים ספטמבר ליוני-יולי מביאה לצניחה של המחירים.

אז אם יש לכם כמה ימים פנויים, אפילו סוף שבוע ארוך ויום או יומיים לקחת חופש מהעבודה, כדאי לנצל את סוף אוגוסט וחודש ספטמבר לנופש בים התיכון. אל תשכחו, היעדים בים התיכון הם בעלי אקלים זהה לשלנו, אז לא יהיו לכם הפתעות מבחינת מזג האוויר והבגדים והנעליים שאתם צריכים לקחת אתכם.

יכול מאוד להיות שיצא לטובה שלא יכולתם לנפוש בים התיכון כל הקיץ, כי עכשיו תוכלו למצוא דילים הרבה יותר משתלמים ויהיה הרבה יותר נעים לרבוץ על החופים, ללכת למסעדות, לפאבים וכדומה. מי שחיכה עד עכשיו הרוויח את כל הקופה!

כתיבת תגובה