נופש משפחתי ארצי-ישראלי

משפחות אוהבות לנפוש. לפעמים זה קצת מעיק עם הילדים הקטנים, אבל בסופו של דבר, אם מתכננים הכל והולכים למקומות הנכונים, זוכרים את החופשה המשפחתית לטובה.

הרבה משפחות נופשות בחוץ לארץ, אבל למה לעלות על מטוס ולהתרחק אלפי קילומטר מהבית כשכאן בצפון יש את כל מה שההורים והילדים צריכים?

חופשה משפחתית בצפון הארץ היא חוויה נהדרת לכל המשפחה, בייחוד בחודשים החמים של השנה, אז אומנם המחירים גבוהים יותר, אבל יש הרבה יותר אפשרויות מבחינת האטרקציות שאפשר לעשות. מחפשים חדרי אירוח בצפון או צימרים שמתאימים למשפחות, בודקים אטרקציות בסביבה, עושים את ההזמנות שצריך לעשות, וזהו יוצאים לדרך עם הרכב המשפחתי.

אבל למרות שזה פשוט כל כך, יש כמה דברים שצריך לבדוק ולטפל בהם כדי שהחופשה לא תיהרס.

דבר ראשון, החדרים. תוכלו למצוא באינטרנט הרבה צימרים למשפחות בקרית שמונה ומקומות אחרים בצפון, וכולם בטח נראים נהדר בתמונות אונליין. אבל יכול להיות שבאופן אישי הדברים ייראו אחרים לגמרי.

על כן, כדאי לקבל המלצות על צימרים למשפחות בצפון הארץ ממשפחות אחרות. תוכלו למצוא חוות דעת של מטיילים אחרים בפורומים ואתרי קהילות בתחום התיירות.

קחו אתכם את כל מה שצריך בחודשים החמים- כובע, משקפי שמש והרבה קרם הגנה. אפילו אם אתם מתכננים לעשות רק אטרקציות מים, תנו לילדים שלכם דוגמא והימרחו ומרחו גם אותם בקרם הגנה.

קחו גם שתי זוגות נעליים- כפכפים ונעלי ספורט, כדי שתוכלו לטייל בנוחות גם בשבילים המסולעים יותר. כמו כן, קחו גם מכנסיים ארוכים, כי לא יהיה לכם נעים להתהלך בין הקוצים והעשבים עם מכנסיים קצרים.

אם הילדים לא יודעים לשחות, קחו אתכם לנופש מצופים, כדי שגם הם יוכלו להשתכשך במים.

כדאי שתתנו לילדים שלכם תדריך איך להתנהג בטיולים הרגליים שלכם, לא רק כדי שיהיה למטיילים האחרים נעים, אלא גם כדי שידעו מה לעשות במצבי חירום וכדי שלעולם לא ילכו לאיבוד. דאגו לשמור תמיד על קשר עין איתם.

אל תתביישו להיות מצוידים כמו תיירים מחו"ל, עם פאץ' על המותניים ומצלמה תלויה על הצוואר. אולי זה נראה מגוחך, אבל זה נוח ופרקטי.

ישנה תגובה אחת על “נופש משפחתי ארצי-ישראלי

כתיבת תגובה