ניהול תיקי השקעות

אנשים חוסכים כסף ומשקיעים אותו בתיק השקעות שהם בונים, בדברים שהם מאמינים בהם, בחברות שהם מאמינים בהם, אתה יכול להשקיע בחברה טכנולוגיה שאתה מאמין בה כל כך ולהרוויח עליה שהחברה הזאת באמת מתחילה לזנק למעלה. הכול תלוי בכל אחד ובמה שהוא חושב ומעריך סיכון על חברות.

איך בוחרים בתי השקעות ואיך משקיעים?

בתי השקעות משקיעים את הכסף שלכם דרך ניהול תיקי השקעות, ויש בו רווח הרבה יותר גדול וכמובן יחד אתו גם סיכון.

בנקים חוסכים את הכסף שלכם ונותנים לכם ריבית עבור החיסכון הזה, וזה נחשב לבטוח אבל יחד אתו יש רווח קטן. חשוב לדעת את ההבדל הזה.

בית השקעות: שמחפשים בית השקעות טוב ומתאים, חשוב לבדוק כמה שנות ותק יש להם, והאם יש להם ניסיון בתחום השקעות וניהול השקעות, כמובן שחשוב גם לבדוק הישגים והצלחות והפסדים של בית השקעות. אפשר לבדוק את זה דרך האינטרנט או לפנות לבית השקעות עצמו.

מנהל תיקי השקעות: תבדקו מי הוא, כמה זמן הוא עוסק בתחום, ומהם מידות ההצלחה וההפסדים שלו. מיומנות שלו. וההבנה המעמיקה שלו על השקעות.

שקיפות: בתי השקעות חייבים להציג בפניכם הלקוחות שלו גילוי נאות, עובדות לגבי הקשר שלהם לחברות, ולכם כלקוחות צריכה להיות גישה  לכל האינפורמציה בניהול תיקי השקעות, מה התכנון שלהם, מה האסטרטגיה שלהם, ואילו שינויים נעשו בתיק השקעות, ולבדוק הישגים , אולי מדובר רק במזל. תבדקו הכול מא' עד ת', הרי אתם משקיעים את הכסף שלכם.

שירות: כמובן שתראו אם אתם מרוצים מהשירות של מנהל תיקי השקעות, והאם יש ביניכם חיבור כך שהוא יבין מה אתם רוצים ולאן אתם רוצים ללכת עם ההשקעות שלכם. שירות אדיב עושה את ההבדל.

דמי ניהול: כמובן שחשוב מאוד לבדוק כמה דמי ניהול גובה מנהל תיק השקעות ומה גובה העמלה, דמי ניהול ועמלה שונים מבית השקעות לשני. תבדקו כמה בתי השקעות ובסוף תחליטו מה יותר מתאים לכם. ואל תחששו לשאול שאלות כל מה שאתם רוצים לדעת, פה לא מדובר בסתם דברים, מדובר בכסף שלכם היקר לכם

כתיבת תגובה