ניקיון חדרי מדרגות

גם מי שלא אוהב לנקות מעדיף לחיות בסביבה מסודרת, נקיה ומצוחצחת. לא קשה להבין מדוע, סביבה נקיה היא סביבה נעימה, פחות אבק שווה ערך לפחות בעיות בריאותיות, ופשוט, כשהסביבה נקיה הריחות טובים יותר וכך האווירה כולה.

אבל העניין הוא שלא כולם פנויים לדאוג לעניין הנקיונות באופן עצמאי כך שאנו בוחרים לשכור מנקים שיעשו את העבודה עבורנו. עם זאת, קיימים סיפורים רבים הנוגעים ללקוחות שלקחו לעבודה חברת ניקיון בניינים ונתקעו עם עבודה חובבנית, צוותי ניקיון שהבריזו, שירותי פוליש שגרמו נזקים עם שימוש בחומרים לא מתאימים, ואף מקרים בהם הדבר היחיד שעבר ניקיון הייתה הכספת…

עוד לפני שתזמינו חברת פוליש מומלץ ביותר לענות לעצמכם על כמה שאלות.

בעלי בית או עסק ואינכם פנויים להתעסק עם הניקיון? צריכים שירות הברקה או לנקות את הבית החדש לפני שאתם נכנסים? צריכים חברות ניקיון בתים? איך בוחרים את הכי איכותיים בתחום של ניקיון חדרי מדרגות?

– מומלץ מאד לוודא שהזמנתם את שירותי הנקיון והפוליש מוקדם ככל האפשר, בעיקר כשאתם חושבים מעבר דירה בימי יולי אוגוסט או לפני ראש השנה ופסח.

– לא מומלץ להסתפק בהצעת מחיר לפוליש שניתנה לכם דרך הטלפון. הקפידו לבקש ממנהל העבודה שיבוא ויראה, וייתן לכם הצעת מחיר בכתב.

– אסור להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר שנשמעות אטרקטיביות מדיי. נקיון יסודי לדירת 4 חדרים בפחות מ- 1200 שקל צריך לעורר שאלות.

– חשוב מאוד לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים לצוות הנקיון לוקחת בחשבון שמוש במכונת הברקה, כדי שלא תיתקעו עם 'בעל מקצוע" עם דלי וסמרטוט.

רוצים להזמין חברת ניקיון בלי לבזבז המון? אנו ממליצים לפנות למספר חברות לקרוא חוות דעת על כל חברה, לשוחח עם לקוחות מרוצים ולקבוע את המחיר מראש. שיהיה לכם יום מבריק.

כתיבת תגובה