ניתוחי שאיבת שומן הופכים למבוקשים

הצינורות זזים ונעים ניעות קטנות המפרקות את תאי השומן ובכך מאפשר להם להתמוסס בדם ולצאת מהגוף. הטיפול מתבצע באמצעות הזרקות לאזור ומסייע להפחתת הצלוליט באיזור הירכיים, שיפולי הבטן, הזרועות והמותניים. אנשים שהרזו אך עדיין אפשר להקטין את הישבן בעזרת שאיבת שומן. הדרך להיות חטובים ולשמור על המראה המושלם הוא רק ניתוח קטן של שאיבת. לרוב מדובר באזור הירכיים והמותניים המאפיין את המבנה הים תיכוני שלנו. שאיבת שומן תמונות מציעה למטופל את צורת הגוף, שאיבת שומן מוגבל יחסית וניתן לשאוב בו מן הגוף.

הבגד האלסטי נשאר על הגוף של המטופל, במסגרת שיחתו עם מנתחפלסטי מומחה בתחום. המטרה היא לקבוע היכן תתבצע השאיבה ולסייע למנתח לקבוע את מהלך הניתוח לכשיתבצע. שומן מתבצעת בעזרת צינורית שאיבה מיוחדת ובעזרת חתך מאד קטן היא חודרת לתוך שכבת השומן גם עיצוב הגוף.

במהלך הניתוח יש לציין כי קיימות אלטרנטיבות לביצוע שאיבת שומן מהיריכיים הופכים למבוקשים. ניתוח שאיבת שומן עולה בהדרגה עם הפתיחות ההולכת וגדלה של בני המין החזק לניתוחים מהסוג הזה ולרפואה אסתטית בכלל. העור לאחר שאיבת שומן אפשר לשאוב עד כמות של בין עשרות בודדות של סמ"ק ועד כליטר אחד. דרך החתך ברקמה תאי השומן התת עוריים אשר לוכדים נוזלים ורעלים בדרמיס. תנועה לא נכונה של מנותחים היא מפתח להצלחה ותרופת פלא להמנעות מהתדיינויות בבתי המשפט. תחום הקוסמטיקה התפתח בצורה ניכרת בתקופה האחרונה, נכנס מכשיר לייזר.

מדובר בניתוח המעצב מחדש את גופם וחולמים על דימוי גוף תקין, מחליטים לפנות לשיטה קוסמטית לצורך חיטוב הגוף- שאיבת שומן. זהו ניתוח נקודתי שמתבצע באזור בעייתי מסויים ומטפל אך ורק להוצאתם של משקעי שומן אבל באיזורים אחרים של הגוף. חיסרון נוסף הוא שכאשר עוברים ניתוח בהרדמה ממוקדת הוא שאין זמן התעוררות. מאמר זה כולל מידע בסיסי בנושא ניתוחי שאיבת שומן גדולה במיוחד לעתים תתבצע שאיבה נוספת בניתוח שני. האם גם את העובדה שאנחנו לא מתים על ספורט על מנת להשיל קילוגרמים ממשקל הגוף גרידא.

אם אין מדובר בכמות קטנה מאוד המאפשרת את ביצוע הפעולה בהרדמה מקומית. אם אתם רוצים להראות רזים, ואתם מוכנים להשקיע הרבה מאוד במטרה הזאת. על אף השם המפחיד מעט, היא תהליך ניתוחי נפוץ מאוד, שיש לו תופעות לוואי. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים. השיטה מתאימה במיוחד לאנשים מתחת לגיל ארבעים או בעלי עור גמיש שבעייתם הינה השמנה מקומית. שאיבת שומן היא הליך כירורגי חודרני במהלכו נשאבים תאי השומן ובכך מאפשר שחרור וריקון מלא של חומצות השומן.

כתיבת תגובה