נעליים טובות ומדרסים – כי על נוחות לא מתפשרים

אנחנו מבלים חלק גדול מחיינו בהליכה, ריצה, פעילות גופנית ועמידה על הרגליים. הרגליים שלנו הן הבסיס ליציבות הגוף והכל מתחיל מהן. אם אנחנו נועלים נעליים גדולות מידי או קטנות לרגלנו, לא איכותיות ובלי מדרסים טובים, הדבר יכול לפגוע משמעותית בגופנו. אם אנחנו נוטים להתאמן ולרוץ חושב שנעשה את זה באמצעות נעלי ספורט טובות המיועדות לריצה ולהליכה המכילות מדרסים איכותיים.

נוחות ויציבה נכונה חשובה לכל הגילאים ולכל סוגי השימושים, לדוגמה כמה מקרים המסבירים את חשיבותם של נעליים נוחות:

1. נעלי ילדים – החשיבות של נעלי ילדים נוחות מתחילה עוד שהילדים קטנים מאוד ונועלים את הנעליים הראשונות שלהם. ברגע שהפעוטות לומדים ללכת ולרוץ הם יעשו את זה הרבה ויאהבו לרוץ ברחבי הבית ובחוץ ובמהרה תמצאו את עצמכם מתרוצצים אחריהם ללא מנוחה. בעת תנועה חשוב שתהיה לילדים את התמיכה המתאימה ברגליים שחלילה לא ייפלו או יאבדו שיווי משקל. היום ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי ילדים באיכות טובה, המכילים מדרסים איכותיים. חשוב שהנעליים של הילד הקטן שלנו יהיו גם יפות,אך חשוב במיוחד שהן יהיו נוחות.

2. נעלי ספורט לפעילות גופנית – למקרים של פעילות גופנית ריצה / הליכה, חשוב להתאים את סוג הנעליים לספורט המתאים. ניתן למצוא נעלי ריצה והליכה שיהפכו את הפעילות הגופנית למהנה יותר, נוחה ואף קלה יותר. כאשר אנחנו מתאמנים עם נעליים איכותיות בעלי מדרסים טובים, בולמי זעזועים וכו' אנחנו מטיבים עם עצמנו ועם הפעילות ומכוסים במקרים של סכנת נפילה, מעידה, כאבי גב אורטופדיים, כאבי רגליים ועוד. מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של ספורט ואנחנו צריכים את התמיכה המיטבית בכל אחד ואחד, נוכל למצוא גם סוגים שונים של נעלים מתאימות. למשחקי כדורגל יש לנו את נעלי הפקקים, להליכה מהירה וריצה יש נעלים שמיועדות לכך, למשחקי כדורסל יש נעלי כדורסל וכך הלאה. כל נעל מעוצבת בצורה שונה שתיתן את התמיכה המירבית לרגלינו תוך כדי הפעילות הגופנית שאנו עושים באותו הרגע.

מוגש לכם באדיבות על ידי א.א. אורטופדיה – רשת בפריסה ארצית של מכונים אורטופדיים והנעלת ספורט.

כתיבת תגובה