סוג'וק- סגולת הריפוי אלטנרטיבית

מלבד משיטות הרפואה הנפוצות והמוכרות לנו בדרך כלל במשך שגרת היומיום, קיימות שיטות מרפא השייכות לתחום הרפואה המשלימה, שהופכת במשך בשנים האחרונות לאופציה יותר ויותר מועדפת עבור רבים מאתנו. אחת משיטות הרפואה המשלימה, המכונה גם כרפואה אלטרנטיבית, הנחשבת לאחת המוצלחות והמבוקשות ביותר שבה, נקראת ״סוג׳וק״.  סוג׳וק היא אחת מיני מספר שיטות מרפא משלימות, המגיעות אלינו מן המזרח הרחוק, כשמקורה הוא מקוריאה. סוג׳וק כוללת בתוכה מספר גדול של דרכי טיפול שונות, הפועלות בעיקר על כפות הידיים והרגליים, כשמהן משפיעות על כל חלק בגוף בו מורגש כאב. בנוסף, מוקצים לצורך הריפוי באמצעות סוג׳וק מספר רב של אמצעים ושל ציוד למטפלים, באמצעותם מתאפשרת קבלת התוצאות המפליאות והמצליחות, המאפיינת שיטת מרפא זו.

עפרון אבחון- מציאת מקור הכאב בגוף

מבין מגוון הכלים ואמצעי ציוד למטפלים בסוג׳וק, קיים אחד מהאמצעים החשובים והמשמעותיים ביותר בכל טיפול מסוג זה, האחראי במציאת מיקומו המדויק של הכאב בגוף, הנקרא ״עפרון אבחון״. השימוש בעפרון אבחון נעשה תחילה בשיוך של אותו הכאב לאותה הכף המשמשת כגורם מדמה לאותו אזור או איבר בגוף, כשלאחר מכן מאתר עיפרון האבחון את המיקום המדויק של הכאב באחת מן האצבעות באותה הכף. כעת, לאחר שאותרה נקודת הכאב, ניתן להשתמש באחת מטכניקות הריפוי הנפוצות בסוג׳וק, שתביא לכדי ריפוי והעלמת אותו הכאב.

טבעת סוג׳וק- עיסוי מרגיע ומרפא

אחד מהדרכים לטיפול בסוג׳וק מאופיינת בביצוע עיסוי בכף היד או הרגל, המתבצע לרוב באמצעות טבעת עיסוי מיוחדת, המכונה ״טבעת סוג׳וק״. מדובר באחד מהאמצעים האיכותיים והמועדפים ביותר בקרב ציוד למטפלים בשיטת הסוג׳וק, המיועד לרוב לטפל בכאבים המופיעים באזור הגפיים והצוואר. באמצעות איתור נכון של מיקומו ומקורו של הכאב על גבי כף היד או הרגל, מאפשר העיסוי על ידי הטבעת להביא לכדי העלמה מידית של הכאב. כמו כן, ניתן לרכוש טבעת סוג׳וק באחת מהחנויות המציעות ציוד למטפלים העוסקים ברפואה משלימה.

ריפוי באמצעות מגנטים

אמצעי נוסף, הנמצא לצד שורה נכבדת של ציוד למטפלים העוסקים בסוג׳וק, הוא שימוש בעזרתם של מגנטים. מדובר בדרך ריפוי אנרגטית ומופלאה, המתאפשרת באמצעות שדה מגנטי, המוביל להורדה או להגברה של תהליכים אנרגטיים בחוף, המשפיעים על התחושות אותם אנו חווים. טיפול באמצעות מגנטים מסייע בין היתר בהורדת כאבי ראש ובלחצים המורגשים באזורים שונים בגוף. פעולת המגנט נעשית באמצעות פיזור או ריכוז של אנרגיות מסוימות האחראיות להיווצרותם של הכאבים, כשלאחר מכן ניתן להרגיש בהקלה ניכרת. כמו כן, חשוב להתאים לכל אדם את המגנט המתאים ביותר עבורו, כזה שיפעל באותו האזור הכואב ויביא לכדי ריפויו המוחלט.

ריפוי באמצעות זרעים

דרך נוספת לריפוי באמצעות סו ג וק מתרחשת באמצעות זרעים. זרעים, המשמשים ציוד למטפלים רבים בסוג׳וק, מצטיינים בהענקת פתרון מידיי לבעיות רבות בגוף, בייחוד במצבים של דלקות, דוגמת דלקת גרון, דלקת בדרכי השתן, דלקת אוזניים ודלקת עיניים. פעולת הזרעים מתבצעת על ידי הנחתם בכפות הידיים, באזורים המדומים בהם לאלו הנמצאים במצוקה, כשהשפעתם עליהם היא אנרגטית. כמו כן, הזרעים המשמשים לריפוי באמצעות סו ג וק רבים, דוגמת עדשים אדומות, אפונה ירוקה, שעועית חומה, ציפורני חתול וכוסמת שחורה. בנוסף, בכדי שהטיפול באמצעות הזרעים יהיה יעיל, חשוב להתאים לכל בעיה את הזרעים הנכונים ביותר לטיפול בה, שיובילו לכדי הופעת הריפוי המיוחל.

כתיבת תגובה