סוגי טבעות אירוסין מיוחדות

סוגי טבעות מיוחדות

טבעות אירוסין מיוחדות שונות מטבעות אירוסין רגילות הן מבחינת החומרים והן מבחינת העיצוב. היום ניתן למצוא מבחר טבעות אירוסין מיוחדות:

טבעות בסגנון מודרני

•    סגנון מודרני: טבעות מסוג זה מתאפיינות בסגנון גדול מאד של עיצובים החל מעיצוב מתכת בסגנון תחרה או מתכת הכוללת עיטורים שונים על פני הטבעות.
•    אבני חן: טבעות מסוג זה גם כוללות שימוש באבני חן. ברוב המקרים, יהיו אלה יהלומים קטנים המשובצים בצפיפות היוצרים מראה יוקרתי.
•    טבעות בסגנון בלתי נראה: אם בעבר היה נהוג להדגיש את היהלומים, הרי היום ניתן להתרשם מטבעות בסגנון ייחודי אשר משובצים בהם יהלומים קטנים בצפיפות רבה, מה שיוצר אשליה כי מדובר ביהלום גדול אחד.

המראה העתיק
לצד טבעות אירוסין מיוחדות בסגנון מודרני, ניתן לראות היום גם טבעות אירוסין במראה העתיק. המראה העתיק לא פופולרי אך ורק בבגדים אלא גם בתכשיטים. בשנים האחרונות ניתן לראות את החזרה לעבר- אולי זה הגעגועים לתקופה טובה יותר ואולי זה הרצון לחזור להיות רומנטיים אבל דבר אחד בטוח- החזרה מביאה איתה שלל עיצובים של טבעות אירוסין.

אם חשבתם כי טבעות אירוסין עתיקות אינן כוללות אמירה בתוכן, הרי טעיתם ובגדול! בשונה מטבעות אירוסין אחרות, הן מציגות את המראה הישן והפשוט, כזה הנוצר כתוצאה מעבודת צורפות תוך מחשבה על החתן והכלה. ברוב המקרים יהיה ניתן לראות שיבוץ של אבני חן ולא יהלומים בגוונים מבריקים.

כמו מפורסמים

מי מאיתנו לא מסתכל על מפורסמים וחולם להיות כמוהם? גם כאשר זה מגיע לעניין של אירוסין רבים מבקשים לאמץ את המודל של המפורסמים בכל הנוגע לבחירת טבעות אירוסין מיוחדות. הרי מפורסמים לא בדיוק יהיו אנשים מן השורה שיבחרו טבעות אירוסין רגילות.

אודות לאמצעי התקשורת, בשנים האחרונות רבים נחשפים לפרטים שונים אודות טבעות אירוסין ייחודיות של אנשים מפורסמים החל מפוליטיקאים ועד לאנשי בית המלוכה. לא מעט כתבות מתפרסמות מדי תקופה אודות חייהם של מפורסמים והעיסוק בחיי הנישואין שלהם רק הולך וגובר. הנטייה להידמות לדמות מפורסמת רק מגבירה את הלחץ בקרב רוכשי הטבעות לרכוש טבעות מיוחדות ובעלות משמעות.

אמנם פוליטיקאים ואנשי ציבור אחרים נחשבים למעניינים, אבל מה שמעניין אנשים באמת הם אנשי בית המלוכה. אולי הטבעת המפורסמת ביותר היא הטבעת של הנסיכה דיאנה ז"ל שהעניק לה צארלס- טבעת עשויה מזהב לבן ומשובצת באבן ספיר כחולה הכוללת 18 קראט ו14 יהלומים. לאחר מותה עברה הטבעת לבנה הבכור ווילאם אשר הציע עמה נישואין לבחירת ליבו קייט מידלטון. מאז ועד היום ניתן לשמוע לקוחות מבקשים את טבעת דיאנה ברחבי העולם.

כתיבת תגובה