סטנד לברושרים- גם זה שיווק

ברושורים מספקים מענה ישיר לאינספור בתי עסק שמעוניינים להגיע כמה שיותר לתודעת הלקוחות שלהם, את הברושורים ניתן להדפיס בכל מקום שבו תבחרו, כל בית עסק מפעיל מחלקת קריאייטיב בתעשה כל שביכולתה כדי לבדל אתכם מבתי עסק אחרים.

אך לאחר שהדפסתם את הברושורים לבית העסק שלכם כעת יש צורך לחשוב על דרכים מקוריות שהם יגיעו לידיו של הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם. השיטה הידוע והטובה ביותר היא הצבה של סטנד לברושורים בתוך בית העסק עצמו, בשונה מחלוקה של ברושורים בין תיבות דואר או בכניסה לקניונים, הלקוח מגיע אל סטנד הברושורים בעצמו ולוקח לו מרצון ברושור, ולא כאשר "דוחפים" לו אותו לידיים ומחוסר נעימות הוא לוקח אותו אך משליך אותו תוך שניות אחדות לפח האשפה הקרוב ביותר.

סטנד לברושורים כמו כל מתקני תצוגה, ניתן לעצב כיצד שתרצו, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של סטנדים, המוכרים יותר הם אלו השולחניים שניתן למצוא אותם בדרך כלל על הדלפק ליד הקופה כמעט בכל חנות כלבו. לא רק בעלי העסקים נהנים מהתקנת סטנד לברושורים, אלא גם העובדים שמבחינתם מדובר בייעול העבודה, הרי במקום להתחיל עם כל לקוח מנקודת האפס, לאחר שהלקוח נכנס לחנות והציץ בברושור שקיבל את פניות בכניסתו, כעת הוא יותר מכוון מטרה, הוא קיבל מידע על מוצרים שנמכרים בחנות וגם יש לו מושג על המחירים של המוצרים, לעיתים זהו מצב שחוסך זמן רב בעבודה, הלקוח לאחר הצצה בברושור מבין האם כדי לו להמשיך ולחפש את מבוקשו בחנות או שלא.

רבים חושבים כי מדובר בעוד אחד מהמוצרים שאין צורך בהשקעה מרובת מחשבה בהם, אך חשוב לזכור כי גם סטנד לברושורים אמור להיות כזה שמושך את תשומת לב הלקוחות וגם לקוח שנכנס לבית העסק ויוצא בידיים ריקות, חשוב שתשומת ליבו שנייה לפני היציאה תוסת דווקא לכיוון סטנד הברושורים שנמצא ביציאה מהחנות.

קיימים סוגים רבים של סטנדים לברושורים, ניתן לבחור מבין מגוון חומרים שמהם מייצרים מעמדי סטנד לברושורים, השימוש הרב ביותר נעשה מפלסטיק קשיח ואיכותי אך בשנים האחרונות ניתן להשתמש גם במתקנים איכותיים מעץ, אלומיניום או כל חומר מתכתי אחר, הרעיון הוא בעצם להתאים את אותו סטנד לברושורים לאופי העסק ותחום עיסוקו, לדוגמא- לטרקלין הייטקי העוסק במכירה של מוצרי טכנולוגיה יתאים יותר הצבה של סטנד לברושורים בעיצוב מתכתי מתקדם אך לחנות רהיטים יהיה ניתן להתאים סטנד לברושורים מחומר עץ איכותי.

כתיבת תגובה