סידורי אולם אירועים


בחיינו יש רק כמה אירועים משמעותיים שזוכים לחגיגה גדולה של ממש – ברית מילה וחגיגת בריתה לבת, בר מצווה ובת מצווה לנערים ונערות, חתונה כמובן, וברי המזל גם מגיעים לחגוג 50 ו-60 שנות נישואין – איך בוחרים את המקום הכי מתאים לימים החשובים האלה? בשלבי חיפוש של מקום לאירוע שלכם? מהם הדברים החשובים ביותר שעליהם כדאי להתעכב ולמה חשוב מאד להתייחס כשתצטרכו לבחור מיקום ליום הגדול שלכם?

ראשית, בקרו בגן או באולם והתרשמו ממראהו הכללי – התאורה, העיצוב, הסגנון ותחושת החופש שהוא מספק. שימו לב לפרטים כגון: האם יש חצר במקום? האם יש תנועת אוויר טובה במקום? כמובן, האם אתם יכולים לראות את עצמכם חוגגים שם? עדיף לעשות זאת כאשר נערכת בו חתונה כדי להתרשם ממנו בפעולה, אך זכרו שיש סיכוי שהחוגגים הנוכחיים שכרו מגוון דברים שאינם כלולים בחבילה הבסיסית.

בפגישה, בקשו שיראו לכם רישיונות ובררו שהמקום עומד בכל תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות חירום, מטפים מוכנים, גישה לשירותי חירום, וכמובן, שאין במקום מפגע כחוטי חשמל חשופים, נזילות מים וכדומה.

בררו מבעוד מועד מה כלול במחיר שאתם משלמים. מקום שנשמע זול מאוד עלול להעלים שרותים בסיסיים ביותר, עליהם תאלצו לשלם אקסטרה.

הרבה אולמות אירועים מציעים ללקוחותיהם עסקאות חבילה הכוללות צילום, את תקליטן הבית ואף שירות הפקת אירועים. הדבר יכול לחסוך לכם המון כסף, אבל בררו מבעוד מועד גם עם נותני שירות אחרים אם הבחירה באמת טובה והאם הצוות טוב.

יש מקומות המוגבלים בשעה שבה יש לכבות את המוזיקה. חשוב לברר עד מתי ניתן להשאר, שלא תיאלצו לסלק את המשפחה לבתיהם מוקדם מדי.

צריכים גני אירועים? לא יכולים להשיג גני אירועים במרכז הארץ? ההחלטה על מקום לאירוע שלכם כמעט תמיד אינה קלה, אבל בהתחשב בעובדה שקרוב לוודאי שזו ההוצאה המשמעותית ביותר, גם אם רק מהסיבה הזו, הכרחי שתדעו שקיבלתם לא פחות מהכי טוב שיש ואת כל הדברים עבורם. אתם משלמים אז שימו לב לפרטים הקטנים ושאלו את כל השאלות הנכונות, כי תמיד עדיף להיות קצת מעצבנים ולא להתאכזב.

למאמרים נוספים על אולמות חתונה במרכז, עיברו לאתר www.ganvradim.co.il/ ותשרדו את סידורי האירוע הגדול שלכם, גדול ככל שיהיה, בשלווה.

כתיבת תגובה