סרט תדמית לעסק – עלויות קטנות, רווחים גבוהים

מטרתם של סרטי תדמית הינה ברורה, לשווק עסק, לקדם מוצר או להציג אל מול העולם את החזון של חברה כזו או קצת אחרת. תהליך של הפקת סרטי תדמית הוא תהליך לא פשוט בכלל שבדרך כלל מחייב מחשבה רבה של מחלקת הפרסום והשיווק בחברה ומעורבות מטעם חברת הפקות חיצונית, כזו שמתמחה בהפקת קליפים בסגנון הנ"ל. לאחר הפקת הסרט מתעוררת השאלה היכן הכי רצוי להפיץ אותו כדי שכולם יכירו ויראו את התוצאה הסופית. גיבשנו עבורכם את המדריך המקיף להפצת סרטי תדמית.

בעלי עסקים רבים שמפיקים חומרים פרסומיים באורח יומיומי סוברים שאתר החברה הינו המקום בשביל סרטי תדמית וחומרים אחרים. המקום עם החשיפה הכי משמעותית הוא בוודאות פייסבוק וממש לא אף אתר אינטרנט של חברה, אף כאשר מדובר בחברה הכי מצליחה במדינה. עמוד הפייסבוק של כל עסק מושך אליו גולשים שמתעניינים במה שיש לחברה למכור ומסיבה זו הצבת הסרט עם הבלטה כזו או אחרת בדף החברה, על-ידי יצירת טאב נפרד או פרסום חוזר של הפוסט בתוכו מופיע הסרט על פני מספר ימים, עשויה להשיג כמות כניסות וצפיות מרשימה עד מאוד. מדד הלייקים יעזור לכם לבחון את האטרקטיביות של הסרט ותוכלו לקבל באופן ישיר תגובות של מבקרים.

כל סרט תדמית חייב להיות קודם כל באתר של החברה. הסרט חייב להיות מוצג בצורה בולטת, בדף הראשי או בכל דף אחר ולהופיע באופן זה שימשוך את תשומת הלב של כל אחד שגולש אל אתר האינטרנט. מומלץ לעקוב אחר כמות הצפיות של גולשים אשר מגיעים אל אתר האינטרנט כדי לבחון האם הסרט הוא איכותי ומושך את מי שהוא צריך למשוך. שינוי המיקום של הסרט מדי פעם יכול להשיג תנועה גדולה בהרבה יותר באתר האינטרנט.

ברור שאחד המקומות היעילים מכולם להפיץ בהם סרט תדמית לעסק הוא יוטיוב. אתר האינטרנט אמנם שופע בסרטונים כאלה ואחרים בנושאים רבים, אבל ההגדרות המדוייקות של הסרט, שימוש במילות מפתח מתאימות וגם אפשרויות של פרסום במודעות מובלטות מסוגלים לסייע להפצת הסרט בשיטה יעילה. גם באתרי סרטוני וידאו נוספים, ישראליים ובינלאומיים כדאי להפיץ את סרט התדמית וליצור לו חשיפה.