עד לאן מגיעים להגשים חלום:גג רעפים שחור..

לאנג'לה אחות אשתי היה חלום ילדות כנראה, מן אובססיה מוזרה.היא ראתה אני מניח באחד המסעות רבים שלה גגות רעפים שחורים ועל כך היא חלמה שנים.
לא חדלה לומר לכל מי שירצה לשמוע שכשתגדל כשתבנה לה בית לעצמה ולמשפחתה היא תכסה אותו בגג רעפים שחור.
לא תאמינו. כשבנתה את ביתה היא התעקשה על חלום ילדותה. .לא רק אחד גגות רעפים שחורים לכל החלקים הרבים, יש לומר ,של אחוזתם במושב .
אלא שגג רעפים שחור לא היה בארץ מי שיספק לה אותו
לא נורא נזמין רעפים מחו"ל
יש מי שטען,שזה לא רק יהיה יקר בקניה כל תיקון גגות רעפים עולה הון.שלא לדבר על הזמן שיצטרכו לחכות שבעל מקצוע מתמצא יתפנה לגג שלהם.
שלחה מבט מזלזל במי שרצה ,משיקולים כל כך קטנוניים ,לחסל את הגשמת חלומה.כל כך הרבה זמן כל כך הרבה התעקשות לא יתאדו להם באוויר בגלל איזו שהן בעיות טכניות או מכל סוג שהוא.
נזמין כמו רעפים עודפים וכל אחד שיודע לתקן רעפים בארץ לא יתקשה עם תיקון גגות רעפים כשהרעפים הובאו מחו"ל אני משוכנעת בכך.גם יוסי החבר שלך, תיקון גגות רעפים ,זה מקצועו יכול לומר לך את אותו הדבר.
אלא שעם כל הרצון והמאמץ לא הייתה בנמצא חברה שהייתה מוכנה לספק רעפים לגג אחד בלבד.
נאמר שבספרד ישנה אפשרות להזמין רעפים לגג בודד אלא שצריך להגיע למקום ולשלם מראש.הם לא מוכנים לעסות עסקים לא דרך הבנק ולא דרך כל גוף פיננסי אחר,אז מה אתם חושבים שקרה?
אתם חושבים שהיא נרתעה?
לא עזרו כל הטיעונים נגד היא שכנעה את בעלה שבעניין גג רעפים על ביתה לשביעות רצונה היא לא תוותר ,היא רוצה לנסוע לספרד אתו .זה גם פיצוי על ירח הדבש שלא היה ממש מוצלח לטענתה.
נו ?הוא מה קרה ניחוש בודד אחד.
לפני שבוע הם נסעו לספרד,אלא שהסגה לא הסתיימה בכך.
הספרדים לא אמרו כמובן שאין להם את הרעפים במלאי ושהם יכולים בהחלט לספק אותם בתוך שבועיים .
טוב נשלם נחזור לארץ ונחכה אמר יוסי בעלה.
סליחה סליחה.. אני לא מוכנה שיגיעו לארץ לשלושה גגות רעפים שלי 'רעפים שלא ראיתי ולא בדקתי.
אנחנו נשארים כאן עד שכל הסחורה תהייה מוכנה. בינתיים נבלה בברצלונה אצל מירו ואשתו המקסימה ,אני משוכנעת שישמחו לארח אותנו ואתה ומירו תוכלו להתפוצץ מצחוק על חשבוני ושגעוני ההזוי גגות רעפים שחורים.
אין עליך.. אנחנו נשארים ונבלה בכיף שנינו ירח דבש שני מוצלח וגם יעיל.