עורך דין גירושין – זאת אינה הוצאה, אלא אף השקעה

עורך דין גירושין הינו הכתובת אשר אליה אנו ניגשים כאשר אנו מבקשים לפרק את חיי הנישואין ולחלק את הרכוש בין בני הזוג. בסיועו של עורך דין גירושין יהיה אפשרי לעבור את התהליך בצורה יותר קלה ופשוטה כשכל אחד מקבל את המגיע לו.

עורך דין גירושין – לא מתגרשים בלעדי עו"ד

1. עורך דין גירושין עוסק בנושא של חלוקת רכוש של הזוג החפץ להיפרד. במטרה שבני הזוג יהיו מסוגלים להתחיל פרק חדש בחייהם בדרך המתאימה ביותר , חשוב מאוד שחלוקת רכושם תבוצע בצורה מקצועית שווה והוגנת לשביעות רצון הצדדים.

2. התשלום עבור עורך דין גירושין הוא אינו הוצאה, כי אם השקעה. עורך דין גירושין יידע כיצד ניתן לערוך את חלוקת הרכוש כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו באופן המקסימאלי ובצורה הוגנת.

3. עורך דין גירושין מתעסק גם בסוגיית המזונות. האב צריך לשלם מזונות לילדיו. עלותם של המזונות נקבע בבית המשפט. עורך דין כישרוני יוכל לעזור לאימא והילדים שיוכלו לקבל מזונות שמתאימים לאותה רמה שהורגלו בה בעבר.

4. עורך דין גירושין מתעסק אף בנושא אצל מי יישארו הילדים. עפי רוב מקובל כי הילדים נשארים אצל האימא. רק במצבים אשר בהם יצליח האב להראות כי האימא לא יכולה לגדל את הילדים, יזכה האבא במשמורת על הילדים.


הסכמי ממון – במטרה לחשוב על העתיד

1. הסכמי ממון לא נעשים בזמן שבני הזוג רוצים להתגרש, אלא להיפך, בתקופה טובה בשעה שהם אוהבים וחושבים על עתידם המשותף.

2. המטרה של הסכמי ממון היא , שיהיה חוזה בין בני הזוג כיצד לחלק את רכושם המשותף במדה ויחליטו להפרד זה מזו.

3. אמת, לא נעים לחשוב על פרידה בשעה שהאהבה בוערת. אולם כמעט בכל מצב אנו דואגים אודות העתיד. אנו עושים ביטוח חיים או גם ביטוח סיעודי בשעה שאנחנו צעירים ובריאים, משקיעים בתוכניות חיסכון ארוך טווח וכדו'. אז מדוע שלא נדאג גם למקרה שבו אולי נפרק את החבילה?

4. כיוון שבעת האחרונה נוהגים להינשא בגילים יותר גבוהים ומטבע הדברים כמעט כל אחד מבני הזוג צבר בכוחות עצמו כספים ורכוש, נהיה מובן מאליו לחתום על הסכמי ממון במטרה מתוך מטרה למנוע בעיות בעתיד.


מזונות ילדים – כמה עניינים שחשוב להיות מודע להם

1. מזונות ילדים הנם הסך שאותו צריך האב לשלם לילדיו עד שהם מגיעים לגיל 18. את התשלומים צריך האבא לשלם מידי חודש, בתאריך זהה. המזונות צמודים למדד.

2. גם לביהמ"ש וגם לבית הדין יש סמכות להחליט אודות גובה המזונות. עפי רוב מקובל לחשוב כי ביהמ"ש קובע סכומים גבוהים יותר עבור מזונות ילדים.

כתיבת תגובה