עורך דין גירושין – כדי שלא תצאו קירחים!

הליכי הגירושין אינם נעימים לאף אחד ואף אחד לא יוצא מורווח או מנצח. וזו כבר סיבה טובה להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין בפני עצמה! רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא!

הידעתם?

כשליש מן הזוגות הנשואים מוצאים את עצמם מגיעים להליכי גירושין בשלב כזה או אחר של הזוגיות שלהם. יש זוגות, המתגרשים בתוך שנה מיום חתונתם, זוגות רבים נוספים מתגרשים לאחר הולדת הילד הראשון ותאמינו או לא, אבל זוגות רבים בוחרים להתגרש דווקא בהיכנסם לתוך הגיל השלישי. הסיבה לכך היא, שהילדים עוזבים את הבית ולפתע יש מן ריקנות שלא הייתה כבר שנים רבות וכמובן, כל אותם זוגות, שבחרו להישאר ביחד למען הילדים, נותרים ללא סיבה זו.

מוצא אחרון

למעט מקרים, שאין בהם מקום לספק כמו אלימות נפשית, פיזית, מינית, כלכלית או כל סוג אחר של אלימות, חשוב לנסות להגיע אל הגירושין כמוצא אחרון. אם כבר מיציתם אפשרויות של טיפול זוגי ומשפחתי, ניסיתם להיפרד ולחזור ואולי אף לקבל ייעוץ וטיפול אחד על אחד ואתם עדיין חשים, שיהיה לכם טוב יותר בנפרד מאשר ביחד, זהו הזמן לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין.

שני צדדים למטבע

לעתים, צד אחד מעוניין בזה יותר מהצד השני ולעתים, שני הצדדים מבינים, שזוהי הדרך הטובה ביותר להמשיך את החיים. כך או כך, חשוב ששני הצדדים יקבלו ייעוץ של עורך דין גירושין ועדיף שלכל אחד מן הצדדים יהיה את עורך הדין שלו. הסיבה לכך היא, שככה כל צד מרגיש, שיש מי ששומר על האינטרסים שלו ושלא תהיה תחושה שיש העדפה כלפי מי מן הצדדים.

עורך דין גירושין ומה שביניהם

ככל שיש לכם יותר ותק ביחד, כך יש יותר דברים שיש לחלק ביניכם. לעתים החלוקה אינה כוללת רק נכסים וממון, אלא גם ילדים ואף בעלי חיים. עורך דין לענייני משפחה, המתמחה בתחום הגירושין, יוכל להיות לכם לעזר רב בקבלת החלטות על מה שחשוב יותר ומה שחשוב פחות ולהגיע לתוצאות טובות יותר בתום התהליך.