עורך דין פשיטת רגל – המדריך לפשיטת רגל

העניין של פשיטת רגל נהוג בכל העולם. במידה ויש מצב של הסתבכות פיננסית ובית העסק או המפעל או האדם הפרטי לא יכולים להתמודד עם התחיבויותיהם הם ברוב המקרים מודיעים על פשיטת רגל. במטרה לעבור בשלום את התהליך המשפטי המסובך, חיוני לבקש את שירותיו של עורך דין פשיטת רגל. אך ורק עורך דין מומחה ובעל ניסיון בנושא יהיה בידו לעזור לבעלי החוב לשקם את חייהם, להתחיל מחדש ולהצליח.

עורך דין פשיטת רגל – למה מומלץ לבקש את שירותיו של עורך דין מומחה

1. רובם של עורכי הדין מומחים בתחומים כאלה ואחרים ומעטים מומחים בעניין של פשיטת רגל, לכן במידה שיש מי שזקוק לסיוע בעניין של פשיטת רגל, מתאים שימצא עורך דין פשיטת רגל שהוא בעל נסיון ובקי בנושא של פשיטת רגל.

2. בסיועו של עורך דין פשיטת רגל נדע איזה מסמכים צריך להביא עבור ההליך וכיצד ניתן לשמור על בני המשפחה של פושט הרגל ועל נכסיו. עורך דין פשיטת רגל יעזור לבעל החוב להמשיך לנהל את חייו ברמת חיים סבירה.

3. כיוון שיש חוקים רבים ושונים בתחום של פשיטת רגל וקיימים בהם עדכונים לא מעטים מזמן לזמן, יש צורך מעשי לפנות אל עורך דין פשיטת רגל אשר מיומן בחוקים ואף בשינויים.

4. המטרה של כל עורך דין פשיטת רגל הנה להגיע למצב של לקבלת הפטר. קבלת הפטר משמעותה, מחיקת כל חובות העבר.

פשיטת רגל – מי יוכל לפשוט רגל

1. מבחינה חוקית כל אחד שהינו אזרח של מדינת ישראל והינו לפחות בן שמונה עשרה שנים, יש לו יכולת להכריז על פשיטת רגל וזה בתנאי שחובותיו אינם פחותים מששה עשר אלף שקלים חדשים.

2. על פי רוב ייקבע בסופו של הליך פשיטת רגל הסדר חובותיו של החייב ולפי הסדרהחובות הזה ישלם בעל החוב סכום מסוים בכל חודש על פי אפשרויותיו הכספיות.

3. במסגרת תהליך פשיטת רגל נדרש הבעל חוב להציע למכירה את כל נכסיו, כולל הבית והמכונית כדי לשלם את חובותיו . בהתאם לקביעת בית המשפט מהו סדר העדיפויות של התשלום לנושים ומה יהיה גובה הסך שישולם לכל אחד מהם.

4. תהליך של פשיטת רגל לא נותן אפשרות לחייב לטוס מחוץ לגבולות המדינה ובנוסף הוא לא יוכל לעשות שימוש בצ'קים או כרטיסי אשראי.

הוצאה לפועל – לפחות שלושה נושאים שצריך לדעת

1. בתיקים של הוצאה לפועל יש זוכה ויש חייב. הזוכה נקרא האדם שהגיש את שטר החוב לבית המשפט והחייב הנו אדם שנגדו יצא פס"ד ועליו לשלם את חובותיו.

2. ראש הוצאה לפועל קרוי רשם אשר עיסוקו הוא לוודא שממלאים אחר פסקי הדין, הרשם עצמו אינו יושב בדיונים ואינו נותן פסקי דין.

3. הוצאה לפועלמסוגלת לבצע פעולות שונות על מנת לאלץ את החייב לשלם. הרשם יהיה יכול ליתן הוראה לעקל הנכסים של החייב, לעכב את יציאתו מהארץ וגם על מאסר.

כתיבת תגובה