עיצוב חתונות מיוחדות

מילדות קיוויתי לקיים אירוע חתונה מקורי ומרהיב. רציתי ללבוש לבוש רומנטי ותכננתי לשכור מתחם שמחות מוריק ופרחוני. בוודאי שעם חלוף הזמן הרצונות הללו התהפכו מספר פעמים, אבל ידעתי מעל ספק שיום החתונה שלי עומד להיות מקורי! כצפוי, ישנם המון אנשים שרוצים יום כלולות ייחודי וקסום שילהיב את החוגגים, אולם כיצד מיישמים את זה? התשובה קלה – מוצאים מקצוען שמסוגל להגשים מאווים.

עיצוב אירועים

נכון כנכון היום, הפקת ארוע הוא תהליך מסובך אשר כולל טיפול בהרבה רבדים כמו לדוג' שכירת אולם ודי ג'יי. ועדיין, אע"פ שהמון אנשים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זה בכלל לא ככה. בעצם, מפיק ארועים מצמצם לנו התרוצצויות עקב כך שיש לו חיבור לבעלי העסקים האיכותיים ביותר ולכן יכול לדרוש הנחה משמעותית.

למשל כשמדברים עם עובדי אולם שמחות בתקווה לחגוג אצלם את הארוע, במצבים מסוימים נגלה לצערנו שהסכום שהם לוקחים הוא מעל לתקציב. ועדיין, אפילו שעד עכשיו נאלצנו לוותר וללכת לגן אירועים שונה, הודות לסיועו של מתכנן השמחות ממש לא צריך להתרצות. אליבא דאמת, אפשרי ביותר שבמידה וצוות ההפקה יפנה לבעלים, הם יעניקו לו הצעת מחיר משתלמת וזולה, עקב ההבנה והגישה.

אודות הפקת האירועים המקצועית

הליך ההפקה המקצועית כולל את כל המשימות בתכנון הערב החלומי והמושלם, החל מהעיצוב ועד הצלם. המפיק מתייחס לרצונותיהם של המשפחה אך גם עורך שימוש בוותק שלו. כך אפשרי בהחלט ליצור את המאורע אולטימטיבי.

הכיצד לשכור אנשי הפקות?

בעידן הנוכחי, פזורים בארץ בלי סוף מעצבי ארועים. למרות זאת הקושי הוא להגיע אל מארגני שמחות שאכן יכולים לתת הכל. על כן, לפני ששוכרים עוסק כלשהוא, מומלץ לבחון מספר היבטים:

ותק בתפקיד – בעוד שיש מפיקים רבים שאכן מחזיקים בניסיון רב שנים בתכנון קונספטים שונים לדוג' אירועי שטח, חתונות גדולות וחגיגות יוקרה, קיימים מארגני מאורעות שעוסקים בארגון סוג אירועים ספציפי. ואי לכך לפני שבוחרים צוות מסויים, יש לוודא את המסוגלות שלו לתכנן מאפס מגוון ארועים.

היבט מהותי נוסף הוא מיומנות – כדי ליהנות משירות ראוי, מומלץ לשכור מתכנן חגיגות ידוע ולכן, כדאי לדרוש חוו"ד מלקוחות קודמים.

רוצים להכיר מנהל ארועים? מעוניינים לדעת איך אפשר לברור את המתאים בשבילכם? מידע נוסף ב-עיצוב חתונות וקבלו את מבוקשכם.

זכרו היטב!

הפקות אירועים הינו עיסוק השמור למקצוענים, שיכולים לשוות ללקוחותיהם עולם ומלואו. נכון, ישנם אינספור מארגני חגיגות, ולמרות זאת כדאי שלא לבחור מפיק חתונות עד שרואים חוות דעת ועד שבודקים תיק לדוג של כל מיני הפקות אירועים . ככה תוכלו לדעת שהגעתם אל מעצב אירועים איכותי ומקצועי שבאמת ובתמים ייתן למשפחות את השירות המושלם.

כתיבת תגובה