עיצוב מטבחים, כל התורה על רגל אחת

עיצוב מטבחים, כל התורה על רגל אחת

על מנת שתוכלו ליהנות מהמטבח שלכם לפרק זמן ארוך, ולהימנע מהחלפת מטבח או שיפוצו חדשות לבקרים, רצוי "לעשות חושבים", או כמו שאומרים" סוף מעשה במחשבה תחילה". בסופו של דבר, על המטבח לשרת אתכם ולהתאים לכם. על המטבח לשרת אתכם לפרק זמן ארוך. הווה אומר שעליו להיות בעל כושר עמידות גבו גם בהתאם לסגנון הבישול שלכם ולהרגלי הבישול שלכם, וגם כמובן להיות  מתוכנן באופן כזה שיהיה עמיד בפני לחות, מים ושינויי טמפרטורה. עמידות זו מחייבת שימוש בחומרי גלם משובחים בלבד. חומרי גלם זולים מעניקים למטבח מראה מוזנח ומרושל תוך פרק זמן קצר יחסית, ללא קשר לרמת התחזוקה שלכם ולהשתדלות מצידכם. מטבחים מעוצבים נבנים לאחר תכנון מוקדם ויסודי, הלוקח בחשבון את כל הפרמטרים החשובים לצורך ייצור מטבח איכותי ומושלם: סגנון החיים שלכם, אורך החיים שלכם, הרגלי הבישול שלכם, הרגלי המטבח שלכם, מספר האנשים שגרים בבית, תדירות הבישול שלכם ועוד. בהתאם לכך אפשר "לתפור" עבורכם את המטבח הנכון לכם, שיהיה גם יפה ואסתטי בהתאם לסגנון ולטעם האישי שלכם, וגם פרקטי, יעיל ושימושי. חשוב מאוד להקפיד לשלב בין השניים, כיוון שמטבח יפה אך לא שימושי הוא בבחינת ברכה לבטלה. ומטבח שימושי שלא כייף לשהות בו ולבשל בו, פשוט פוגע ומחבל בהנאת הבישול שלכם. לא חבל? אם אתם כבר משקיעים זמן, כסף ומחשבה- מגיע לכם את המקסימום.

אוהבים סגנון של פעם? עתיק? מיושן?

מטבח כפרי יכול להתאים לכם. סגנון עתיק, על טהרת העץ. מטבח מעוצב בסגנון כפרי מעניק למטבח שלכם אווירה אינטימית, חמימה או רומנטית. מטבח כפרי בסגנון פרובאנס מעוצב בקווים גסים, משלב ריהוט עץ כבד, מאסיבי, ומחייב שטח משטח גדול יחסית. מטבח כפרי בסגנון טוסקנה מעוצב בקווים רכים מעוגלים ומתאים לכל נפח מטבח. מטבח כפרי בסגנון אנגלי משלב פיתוחים וגילופים בעץ, ריהוט עתיק או ריהוט בסגנון עתיק, ותנור דומיננטי.

אוהבים סדר וארגון מול העיניים?

אולי לכם מתאים מטבח מודרני, מטבח זה מעוצב בקווים ישרים וחלקים המשלבים פשטות עם תחכום, נוחות עם אסתטיקה, ותחושת של מרחב, סדר וארגון גם כאשר מבשלים וטורחים על הסירים.

כתיבת תגובה