עכשיו הזמן להשתלב בנדל"ן

עכשיו הזמן להשתלב בנדל"ן

בית הספר לנדל"ן מזמין אתכם להשתלם ולהשתלב באחד התחומים המרתקים ביותר, המשלבים עניין ופרקטיות: נדל"ן. מעבר לעובדה שמדובר בתחום דינאמי שהולך ומתפתח עם השנים, מדובר בתחום שתמיד טומן בחובו אפשרויות תעסוקה מעניינות. קורסים להכשרת מתווכים מכינים אתכם היטב לקראת מבחני ההסכמה, שיעניקו לכם רישיון תיווך מקרקעין ואת המיומנות הנדרשת על מנת לעסוק בתיווך באופן מקצועי. לימודי שמאות מקרקעין מציידים אתכם בכל הידע לו אתם דרושים על מנת לעבור בהצלחה את מבחני ההסכמה של מועצת השמאות בישראל, כמו גם את הידע המקצועי לו תזדקקו בעבודתכם השוטפת. בית הספר לנדל"ן פורש בפניכם קורסים נוספים העוסקים בתום זה, למשל, קורס יועצי משכנתאות וקורסי יזמות.

קורס להכשרת מתווכים– האם הקורס הכרחי? האם לא "נולדים" עם הידע הדרוש?

אמנם נכון הוא שגם בנדל"ן, כמו בתחומים אחרים, על מנת להיות מקצועיים חשוב לאהוב את התחום, להתעניין בו ולרצות להתעדכן בכל השינויים והטרנספורמציות שהוא עובר, ואין ספק ש"טאץ'" לנושא לא יסולא בפז, אולם זה המקום לציין כי על מנת לעסוק בתחום זה באופן חוקי עליכן להיות בעלי תעודת הסמכה. תעודה זו מוענקת לאחר השתתפות בקורס ועמידה בבחינת ההסמכה, שמלכתחילה בוחנת את הידע שצברתם במהלך הקורס, ללא קשר ל"חוש" ול"טאץ'". תעודת הסכמה זו מאפשרת לכם לעסוק בתיווך כשכירים או כעצמאיים, כאשר מבנה הקורס משלב בין נטיית הלב והעניין שלכם ובין ידע מקצועי שימושי ורלוונטי. זהו בעצם שילוב מנצח, פרט לעובדה שתעודת ההסכמה נדרשת על פי חוק.

קורס נדל"ן והתכנים הנלמדים:

קורסי הנדל"ן מציידים את המשתתפים בידע הדרוש להם על מנת להיות מקצועיים ומומחים בתחומם. תכני הלימודים חולשים על דיני משפטים רלוונטיים, השימושיים בתחום התיווך ושיווק הנכסים: חוק הגנת הצרכן, חוק הגנת הדייר, חוק המתווכים, תמ"א 38, חוק המקרקעין, חוק מכר, חוק תכנון ובניה, פרקטיקה בתיווך, דרכים להתמודדות יעם התנגדויות,  איתור צרכים אצל הלקוח ואיסוף אינפורמציה רלוונטית ועוד. כל קורס משלב הרצאות פרונטאליות עם תרגולים ו/או עבודת שטח. מטרת הקורס היא להכין היטב לעבודה פרקטית ונכונה, לרבות התמודדות דילמות והתלבטויות ופתרון בעיות.

כתיבת תגובה