על קרניו סקראל כבר שמעת?

מה אומר השם המוזר הזה? למה כדאי לך לדעת יותר? ואיך זה יכול לעזור? קרניו סקראל
אם זו הפעם הראשונה שמצלצל לכם באוזן השם "קרניו סקראל" זה לא אומר שיש לך חור בהשכלה, כנראה שרבים כמוך שומעים את השם הזה בפעם הראשונה ולא ממש יודעים מה זה באמת אומר…

מה זה  בכלל קרניו סקראל?

לאלו מכם שהימרו שמדובר בשם של מחלה, קרוב אבל לא נכון. קרניו סקראל היא שיטת טיפול טבעית לחלוטין אשר משתייכת בעולם הרפואה המשלימה ומהווה חלק משיטת טיפול מוכרת יותר שנקראת אוסטיאופתיה. טיפול קרניו סקראל הוא טיפול ייחודי אשר יכול להתאים לכולם אך משמש בעיקר תינוקות וילדים קטנים במגוון של בעיות.
קרניו סקראל הוא למעשה טיפול המתמקד באזור הגולגולת, במהלכו המטפל מבצע לחיצות באזור מסוים בגולגולת אשר מטרתן להשפיע ולאזן אזורים אחרים בגוף. אותן לחיצות למעשה משפיעות על מערכת העצבים, על נוזלים של המוח וכמו כן על המוח עצמו.

מי צריך שיטת טיפול זו…

ראשית כדאי לציין כי הטיפול נחשב לבטוח מאוד ואינו מלווה בתופעות לוואי כלל, מאחר והטיפול נעשה באמצעות מגע יד בלבד הוא נחשב טבעי ובטוח עבור כל מטופל שרוצה להתנסות בשיטה. נמצא כי השיטה יעילה מאוד בקרב תינוקות והוכיחה את יתרונותיה בשיפור מערכת העצבים המרכזית של התינוק וכמו כן שיפור כללי של תפקוד התינוק. קרניו סקראל יכולה לסייע בשיפור הרפלקסים, ביצירת שלווה ורוגע ונחשב למומלץ ביותר עבור תינוקות שעברו לידה לא טבעית ובעיקר טראומטית. השיטה יכולה לעזור בבעיות כמו בעיות התפתחות, קשיים בריכוז, עייפות, בעיות נירולוגיות מגוונות, סוגים שונים של כאבים כרוניים ועוד…

קרניו סקראל יכול לסייע לתינוק שלי?

כפי שציינו קודם, מדובר בשיטות טיפול שכבר הוכיחה את יעילותה באין ספור מקרים ובעיות, אם תחפשו בגוגל אחר עדויות של אנשים תוכלו למצוא מגוון סיפורים אישיים שמציגים כיצד שיטת טיפול זו סייעה לאנשים רבים ובעיקר לתינוקות.
מאחר והשיטה נחשבת לבטוחה מאוד, למעשה אין סיכון כלל לתינוק שלך כך שיש לך אפשרות רק לשפר את המצב הנתון. בשביל ליהנות מטיפול קרניו סקראל עליכם לחפש אחר מטפל שנקרא אוסטאופט, קבעו תור ופנו לביצוע של אבחון מקצועי.


עוד על טיפול קרניו סקראל >>

כתיבת תגובה