ערב סגור של שירה בציבור

עוד ערב שישי הגיע ושוב אתם יוצאים עם אותם אנשים לאותו מקום קבוע, פאב או בית קפה. המלצר כבר מכיר אתכם ומכין לכם מראש את השולחן הקבוע מבלי שתזמינו מקומות מראש. הוא אף אינו טורח להביא לכם תפריטים כי הוא כבר זוכר את ההזמנות שלכם בעל פה.

אולי הגיע הזמן שתנסו משהו חדש ומרענן, חוויה מסוג אחר.

ערבי שירה בציבור ברחבי הארץ . האירוע מתקיים במקום מסוים, לפעמים מועדון שסוגר את דלתיו בימים מסוימים במיוחד לערבים אלה, או איזה אולם קטן שמושכר מטעם מארגן האירוע.. צריך להזמין מקומות מראש, כי אירועים אלו בדרך כלל מאוד מבוקשים ומספר המקומות מוגבל. במקום, מסודרים השולחנות ומוגש כיבוד ושתייה. יש מנחה שאחראי על התוכנית במהלך הערב ומקפיץ את המורל. שירים שונים ומגוונים מוקרנים על גבי מסך גדול, וכל הקהל מוזמן לשיר יחדיו ולהנות יחד עם המנחה.

לא משנה היכן אתם גרים, ניתן למצוא ערבי שירה בציבור באזור הצפון ואף ערבי שירה בציבור באזורים אחרים. כמובן, שאם מתחשק לכם משהו יותר אינטימי, אתם יכולים לארגן ערבים מהסוג הזה משלכם. הציעו לחבריכם הקרובים לארגן ערב שונה ומיוחד שלא ידרוש מהם לנסוע רחוק או להוציא סכום כספי גדול.

כל שעליכם לעשות הוא לבקש מאחד החברים שינדב את ביתו (עדיפות לחבר שיש לו סלון גדול או גינה). לאחר שנמצא מקום ראוי לאירוע, צריך לדאוג לתפריט המוזיקלי והקולינרי. מכינים רשימת קניות ומחלקים בין כל המוזמנים, כל אחד אחראי להביא מצרך מסוים, בין אם זה חטיף מסוים או שתייה. בנוסף, מכינים רשימת שירים אהובים על גבי המחשב. אפשר לבקש מחבריכם שגם הם ירשמו לכם את השירים האהובים עליהם ולהוסיף אותם לרשימת השירים שיושמעו במפגש. לכל אחד מהשירים הנבחרים יש להכין מצגת שתכיל את מילות השיר. את המצגת ניתן להקרין על גבי מסך מחשב או מסך הטלוויזיה במידה ואין מקרן.

הכי חשוב, כל ערב שירה בציבור באזור הדרום צריך מנחה אנרגטי, ועדיף שידע לשיר יפה. אז אם יש לכם אחד כזה בחבורה שלכם, נדבו אותו להנחות את הערב הפרטי שלכם.

לאלו המעוניינים במיקרופון, יש אפשרות לרכוש ערכות קריוקי ביתיות במחירים שונים, תלוי באיכות הציוד המוצע. אך גם אם אין, זה לא מה שיעצור אתכם מלשיר!