פורטל אוטו 1 – טרייד אין ליסינג בחברת טרייד אין

פורטל אוטו 1 – טרייד אין ליסינג בחברת טרייד אין

הטרייד אין יכול לייצג בן את הסוכנות הראשית של היבואן שמעניק מחיר משודרג ללקוח תמורת לקיחת רכבו הישן, ומייצג גם את חברות הליסינג שמאפשרות לא מעט מרווח תמרון במחיר תוך שימוש בכמה אופציות להנחה: טרייד אין,  מימון לרכב, ובאופן כללי רכישת רכב יד שניה מליסינג, שממילא מציעה רכב שמור כחדש במחיר זול יותר. ומדוע המחיר זול? כשרוכשים רכב שהיה פעם בליסינג, חברת הליסינג מלכתחילה רכשה אותו בזול, הוא נמכר כרכב ליסינג – כלומר פחות 12%-17% ממחיר מחירון וגם לא סופגים את ירידת הערך שלו (אלא במסגרת הליסינג).

למה הטרייד אין הוא מקום נכון?

מי שמעוניין בקניית רכב חדש לגמרי ויש ברשותו רכב ישן, הוא יכול לעשות מעשה, ולהחליף את המפתחות בעת ובעונה אחת. המשמעות היא שאין מכירת רכב בלחץ בגלל שיש אולטימאטום, לא צריך לחפש פתרונות איך לנסוע ולהסיע את בני המשפחה לאחר מכירת הרכב הישן עד שמוצאים את העסקה הנכונה לרכישה, ואפשר להניח את העסקאות כולן על השולחן בין כל חברות הטרייד אין ולעשות השוואת מחירים.

לעשות השוואת מחירים נוחה

את השוואת המחירים לא ניתן לעשות מהבית. חשוב להגיע למקום, לשבת עם נציג מכירות ולנהל עסקה. במיוחד כשעל הרכב הקודם ניתנת הצעת מחיר מאת השמאי של החברה. הוא מעריך את שווי הרכב מתוך מחיר המחירון שלו ונותן הצעה שגם היא גמישה למיקוח.

לעשות טרייד אין עם חברת ליסינג

מי שרוצה לעשות טרייד אין-דרך חברות הרכב צריך לקחת בחשבון כי בדרך כלל הן תבקשנה רכב מאותו הסוג. לעומת זאת, חברות ליסינג שהן "כולבויניקיות" של רכבים מכל סוג, יכולות לאשר טרייד אין כזה משום שהן מוכרות אותם הלאה גם מסוגים שונים ואינן מוגבלות בכך. השכרת רכב.

כתיבת תגובה