פורטל אוטו1 -החלפת או קניית רכב – ומימון הרכב

פורטל אוטו1  -החלפת או קניית רכב – ומימון הרכב

הגיע הזמן להחליף את הרכב? בשלב הזה תוכלו להחליט איך אתם מקלים על הכיס הוצאה כבדה יחסית של כמה עשרות אלפי שקלים ואפילו מאות, בין אם בטרייד אין או עם הצעת מימון לרכב.

לכל אופציה של צורת תשלום ועסקה ישנם יתרונות וחסרונות משלה. ניתן תמיד לרכוש רכב חדש או ישן באותה השיטה, כלומר – שיטת הטרייד אין תתאים להחלפת רכב ישן בחדש לגמרי או החלפת הישן בישן חדיש יותר, ניתן לקבל הצעות מימון לרכב עבור רכב ישן או חדש וגם שיטת הליסינג מאפשרת להשיג רכב חדש מהשנתון האחרון או רכב משנתונים אחרונים, כשהמחיר לגביו מראש נמוך יותר, משום עסקת הליסינג, כשהמשתמש הראשון ברכב הוא השוכר והוא השני להחזיק בו (בתום העסקה ירכוש אותו יד שניה מליסינג).

רכישת רכב מחברת היבואן
את הרכב החדש שלכם ניתן לרכוש בחברות היבואן, ואפילו שגם שם ניתן להתמקח על המחיר ולקבל את הרכב במזומן או בשיטת תשלומים כמו גם בחברות מימון וטרייד אין, בין אם זה רכב חדש או ישן, המחיר של הרכב נוטה להיות מבין היקרים יותר בשוק מול ההצעות האחרות – מה גם שהרכב חווה ירידת ערך ענקית בשלוש שנותיו הראשונות.

רכישת רכב מחברת טרייד אין
יש מטרה טובה אחת לפחות לטרייד אין: לשדרג רכב בקלי קלות, מבלי להמתין לקונה המשתלם ולבזבז ימים שלמים בהם מחזיקים בשני רכבים (חדש וישן). כך, רוכשים את הרכב ובאותה הנשימה כשמקבלים אותו מחליפים את המפתחות.

צורות תשלום שונות לרכישת רכב
מלבד השיטה המקובלת – רכישת רכב במזומן, אפשר לקחת הלוואה בנקאית שתעניק כיסוי כולל בין אם זה רכב חדש או בין אם רכב ישן. מצד שני, יש לקחת בחשבון את העמלות שמשולמות כאן, לרבות עמלת פתיחת תיק הלוואה או עמלות שורה שונות. ישנן הלוואות חוץ בנקאיות – ובתוכן נכללות הלוואות של חברות הליסינג בעצמן או שיטות ליסינג מימוני ותפעולי.

כתיבת תגובה