פורטל bankat.co.il ביטוח בריאות פרטי כי הבריאות קודמת לכל

החוק לביטוח בריאות במדינת ישראל קובע, כי לכל תושב ישראל בגיר – בין אם הוא עצמאי או שכיר, ניתנת זכות לקבל מאחת מקופות החולים הציבוריות שירותים בסיסיים אחידים, סבסוד בתרופות שכלולות בסל הבריאות ועוד. סל שירותי הבריאות כולל ביקורים במרפאות שונות, אשפוז בבתיה"ח, קבלת אבחון, ייעוץ וגם טיפולים. כמו כן, אלו יכולים לקבל שירותי בדיקת מעבדה, טיפול רופא מיילד, בדיקת הריון ואפילו קביעת המועד של הלידה. בנוסף ישנם ניתוחים שונים, טיפולי שיניים, ביטוח גריאטרי ושיקום, שירותי חירום ברפואה ועוד. סל טיפולי שכזה, מוצא בעסקה חליפית – בביטוח בריאות פרטי.

הרחבות בשירותי ביטוח בריאות

כל המעוניין יכול לרכוש ביטוחים משלימים וגם ביטוח פלטינה מקופות החולים בהם הם מצויים, ולקבל טיפולים נוספים בעלות נמוכה יותר מהרגיל. אנשים בכל הגילאים – אפילו מינקות יכולים לקבל באמצעות הביטוח טיפולים התפתחותיים, טיפולי הסרת משקפיים או אסתטיקה רפואית, יכולים לקבל סיוע בניתוחים ובתרופות שאינם כלולים בסל – ועדיין לא מדובר בכולם.

מה מבטח ביטוח בריאות באופן פרטי?

הביטוח הפרטי מאפשר לרקום את סל השירותים הרצוי למבוטח, כאשר כל סעיף שבו ישנם החזרים מתומחר במחיר כל שהוא. בביטוחים מסוג זה, בדרך כלל ניתן לבחור את הרופא המנתח, לבצע ניתוחים בחו"ל, לקבוע את מועד הניתוח ועוד. חברת הביטוח מצידה, תממן את כרטיסי הטיסה, את הוצאות השהיה ואפילו קצבה חודשית קבועה לאחר הניתוח, על מנת לשמור על אותה רמת חיים גם במצב של אבדן כושר עבודה.

מה שעולה אלפי שקלים יכול להיות מסובסד

כאשר חולים אשר מנסים להשיג (בעיקר מחו"ל) תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות – בדרך כלל מדובר על תרופות יקרות שאפילו לא אושרו, הן בבחינת ניסוי לנחקרים ואולי גם החידוש העדכני ביותר בתחום. הביטוח הפרטי יתאים לאותם אנשים שזקוקים לאותה השקעה כלכלית בתרופות הללו – שהן יכולת להציל חיים. ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח רכב

כתיבת תגובה