פיאלטיס – הכל מתחיל בגוף

כיום, העולם נמצא בסכנה משית לחיים שלו יותר מכל תקופה אחרת. בלי קשר לאיום האיראני ולכל המהומות במזרח התיכון, יש בעיה קשה של השמנת יתר בשילוב עם חוסר פעילות גופנית. כדי להגדיל את הסיכויים לחיים ארוכים יותר, לא משנה מה קורה מסביב, מאוד חשוב לעשות ספורט באופן קבוע. פילאטיס הוא אימון שאפשר בקלות להתאהב בו בגלל הקלילות שבו והוא מתאים לכל אחד.

המטרה העיקרית של אימון הפילאטיס הייתה בעבר לשקם פצועי מלחמה אבל האימון הצליח כל כך והתפתח לאפיקים אחרים כי הוא עוזר לחזק את הגוף ולבצע פעולות יומיומיות בלי שחיקה שלו.

פילאטיס מגיע בשתי צורות עיקריות- פילאטיס מכשירים ויש פילאטיס רצפה. אימון פילאטיס מכשירים מתבצע עם מכשירים שונים שמגדילים את ההתנגדות וכך האימון הוא הרבה יותר אפקטיבי, מה שגורם לרבים להעדיף את השיטה הזו כדי לחטב ולחזק את הגוף.

כדאי להתחיל עם פילאטיס מכשירים כדי לחזק את הגוף כמה שיותר ולאחר מכן ניתן לעבור לאימון פילאטיס רצפה על מנת לשמר את התוצאות. בפילאטיס מכשירים משתמשים בכמה כלים, כמו כדור גדול עליו עושים את התרגילים. אימון זה פופולארי בעיקר בקרב נשים אבל אין זה אומר שזה ספורט "נשי".

רובנו סובלים ממשמעת נמוכה ואנחנו מהר מאוד מתייאשים ומפסיקים להתעמל, גם אם הבטחנו לעצמנו שנתמיד. למרות שאימון פילאטיס הוא כיף גם בו הרבה אנשים לא מתמידים כי הם חסרי משמעת. מאמן כושר פרטי יבנה לכל אחד מוטיבציה ומשמעת גבוהות מאוד.

מאמן כושר פרטי יכול לעזור למתאמנים בכל רמה לעשות פילאטיס מכשירים או כל אימון אחר. האימון לצידו יהיה הרבה יותר יעיל והמתאמנים יוכלו להשיג את התוצאות שהם רוצים מהר יותר.

מלבד העובדה שהוא מסייע למתאמנים לשמור על משמעת עצמית ולהתמיד באימונים, מאמן כושר פרטי עוזר לשמור על תזונה נכונה ולתת טיפים לגבי התזונה הטובה ביותר איתה האימון יהיה אפקטיבי יותר.

פילאטיס מכשירים ופילאטיס רצפה הפכו מזמן לטרנד ונראה שהוא לא ייעלם בזמן הקרוב, אז שימו על עצמכם בגדי ספורט ורוצו למכון או הסטודיו הקרובים אליכם והירשמו לחוג.