פיתוח נקודת מוקד של עוצמת השפעה – שירות ומכירות במציאות משברית…

פיתוח נקודת מוקד של עוצמת השפעה – שירות ומכירות במציאות משברית…

ד"ר מרטין לותר קינג: לא כל אחד יכול להיות מפורסם, אבל כל אחד יכול להיות אדיר, לאור השירות לאנושות שהוא נותן.

מראת ידע 2/2014
ד"ר ברכה קליין תאיר

בטרם נצלול אל מראת הידע החדשה, אני מבקשת להודות לכל אלה שהעזו אתמול לקפוץ למים ולחוות סדנה מעוררת השתאות – הטיפוס לקומה ה-100 והתנסות ב'טכנולוגיית ארגניה'. רבים היו אנשי מקצוע מהתחום הייעוצי – טיפולי – שיווקי והפידבק המרכזי היה: ארגניה יודעת לעגן רוחניות במציאות היום יומית באופן פרקטי, מחודד, אפקטיבי (ממוקד בשורשים) ועוצמתי (כלים לטפס אל עבר הקומה ה-100 ביתר קלות).
ההתנסויות המרתקות הבאות שאנחנו מציעים לכם (במחירי השקה):
קורס פיילוט: "להיותSM – Spiritual Mentor – של הקומה ה-100" . נפתח 27/2. הרצאת מבוא ללא תשלום 12/2.
פיתוח ארגוני: "פיתוח ארגוני מחר חדשים – ארגוני הקומה ה-100".

וכעת על שירות ומכירות במציאות משברית…..
קצתי בשפה המסורתית ובמודלים המקבעים של תחום השירות והמכירות (בעצם זה יכול להיות בכל תחום). ניתן לראות כיצד מומחים שונים מנסים לכפות את השיטות והכלים המוכרים להם על המציאות המשתנה מבעד למכבסת מילים חדשות, מבלי באמת להבין שבכך הם מובילים למשבר הבא. משבר? כן, כי התיאוריות, המודלים, הגישות והכלים שתאמו את המציאות הישנה (מציאות ה- (low vibration אינם מתאימים יותר למציאות החדשה (מציאות ה-high vibration) שהיא מציאות post science – מעבר למוכר ולידוע על ידי המדעים השונים. זו מציאות אנרגטית (הכל סובב סביב שדות מגנטיים), דינאמית, נזילה, משתנה עם כל נשימה, מואצת ועוצמתית (נפתחו השערים לממדי ידע גבוהים), הפועלת על פי חוקים קוסמיים נצחיים ולא חוקי שוק מוכרים ולכן, מה שהיה אתמול בלתי אפשרי, הופך היום לאפשרי:
Less Time/ Less Efforts/ Less Material – More Energy (Faster Knowledge)/ More power (Stronger Brain & Will)/ More influence (Better Consciousness).
מה שמרתק לגבי המציאות החדשה הוא שהדלתות אל השפע, אל שורשי הדברים, אל היכולת הכל יכולה, אל עוצמת השפעה, אל וודאות גדולה יותר, נפתחו בפני כל. לקוחות, רעיונות, עובדים, כסף הם דברים שמפוזרים סביבנו בשפע כמו המים, החנקן, האוויר, אור השמש (הכל אנרגיה). אבל, אי אפשר למגנט אותם אלינו אם הכוונה – תודעה – מחשבה – רצון שלנו לא מהדהדים לעוצמת הדבר אותו אנחנו מבקשים למגנט (חייבים להיות שווי ערך). כאשר מילים חדשות סתם מרקדות על לשוננו כאשר אין מאחוריה מלוא הבנה ממהות, נמשיך לקוות במקום להשיג. לכן, עלינו לטפס ולהגיע אל שפע זה מבעד לתפיסות – תהליכים – יכולות – כלים חדשים המבעבעים בתוך התאים שלנו בעוצמה, שנמצאים בהלימה עם התכלית של המציאות החדשה, שמצמצמים את הפער בין 'לדבר על' לבין 'לעשות את'. יש לנו הזדמנות להיות יותר מבריקים, עוצמתיים, אנרגטיים, תודעתיים, גמישים, בריאים, מחונני עשייה, משפיעים ומצליחים. או במילים אחרות; להיות אנשים וארגונים יוצאי דופן הנותנים שירות/מכירה יוצאי דופן.
כדי להגיע לקומת השפע – הקומה ה-100, עלינו לעגן שתי תנועות שאינן בהרגל שלנו:
תנועה אחת – תנועה אופקית (דבר וניגודו) שמנסה לייצר כוללות איכותית ביחסים עם הלקוח/שוק/מועמד וכד' שמשמעה – לאסוף את כל נקודות המבט שבאינטראקציות אל נקודת המרכז שהיא נקודה הרמונית, מהדהדת, מאפשרת, מכבדת, מכילה. כדי להשיג תנועה זו עלינו לעבור מהפרדיגמה המקובלת I = כוח האינדיבידואל (תועלת אישית…אני לעומת הלקוח/השוק/המטרה), לפרדיגמה חדשה WE = כוח האחדות (טובת המכלול…האני והאחר אחד הם, תלות הדדית, הכל מרושת ביחד, השפעה הדדית). לפי הפרדיגמה החדשה אין עלינו להתאים את עצמנו, כנותני שירות או כאנשי מכירות, למציאות חיצונית לנו או להענות לציפיות הלקוח, אלא ביחד לעצב מציאות/צורך/רצון הנוקשים על לב כל השותפים. משמעות התנועה הזו שגם בתוך הארגון חייבת להיות תנועה דומה על מנת לייצר את נקודת האמצע העוצמתית – נקודת מוקד של עוצמת השפעה (שדה אלקטרומגנטי) כמנוע עבור נותן השירות/איש המכירות.

התנועה השנייה – תנועה אנכית (דבר והיפוכו) שמנסה לחבר את נקודת האמצע המוכללת אל קודקוד הפירמידה. הקודקוד מייצג את התכלית של השירות או המכירות מעבר להגדרות של שורה תחתונה מסורתית כמו כמה גייסנו, כמה מכרנו, כמה יש שבעי רצון. התכלית היא תמיד: לעשות טוב, להיות אושר, להיות משמעותי, להיות עוצמתי, להיות משפיע, להיות יצירתי, להיות בריא, לממש פוטנציאל אדיר, להתחדש ולצמוח תמידית.
כאשר שתי התנועות מתכללות בציר הוורטקס (הציר המאחד, קואורדינטה) אזי מצליחים לייצר שלם עוצמתי – נקודת מוקד מרוכזת של עוצמת השפעה שכל מרכיביו מהדהדים זה לזה במהירות, שלם שמצליח למגנט את כל אשר מבקשים.
ככל שהשלם מטפס לממד עוצמה גבוה יותר, כך הוא הופך למגנט חזק יותר; סוגר עיסקה או מביא לשירות יוצא דופן.
כדי לפתח יכולת שירות/מכירות שמפלרטטת עם המציאות החדשה בכיף, עלינו להשתמש ב'טכנולוגיית ארגניה' שמאיצה תהליכים, מצמצמת פערי סיבה – תוצאה (אי וודאות) ויוצרת פלטפורמת טיפוס.
הדלק (מערכת ההזנה) של נותן השירות/איש המכירות:
1. אנרגיות/ידע הנמצאים בהפרש פוטנציאל מהמוכר (מקבלים המטרות קוסמיות + מקבלים השתקפויות בתוך מערכות היחסים) ומאפשרים לייצר תנועה.
2. 4 ערכים אוניברסאליים מזינים )המעבר מפרדיגמת US-I לפרדיגמה WE-YOU):
• החיים הם הלקוח היחיד (יוצרים משמעות)
• צמיחה והתחדשות הם העסק היחידי
• אהבה (אושר) היא העתיד היחידי
• התכללות היא הרווח היחידי (מרחבי שותפות)

הכוחות שמשפיעים על כיוון ואיכות התנועה של נותן השירות/איש המכירות:
1. כוח משפיע (+): העצמה אישית = מושך אליו את ה'דלק' שלעייל (כוח צנטריפוטלי), ומתעורר (מערכת ההצתה):
א. סקרנות (מודעות לחיסרון משמעותי).
ב. התשוקה (מוטיבציה) להיות יותר (מהות שלמה) – לדעת יותר (להינתק מכבלים ארציים של מרחב-זמן-תודעה ולטפס גבוה) – להתחבר יותר (להיות בעל צווארון זהב משפיע) – להשיג יותר (לחיות חיים ששווה לחקור אותם).
ג. מלוא ההבנה לתכני סיבה-תוצאה של חייו (משבר, קושי).
• הכושר לקפוץ אל המים = האומץ להקשיב לקריאה של ההזדמנות (סקרנות – תשוקה – הבנה), לעזוב את המוכר, הידוע והנוח, לשנות התארגנות ופשוט להתחיל תנועה חדשה…הכושר לשחות ולהגיע אל מרחבים חדשים.
• חוק ההשתקפויות/יחסים רקורסיביים (הכל משתקף על הכל, מיקרו = מקרו, כפי שלמעלה כך למטה, מהו הישן שעלינו לייצא ומהו החדש שעלינו לייבא).
• האומץ לפלרטט עם אי הוודאות עד שיגיע לשורשי הדברים, להמציא פרשנויות, למגנט פוטנציאל גבוה יותר.
• כלים: מחשבה, תודעה.

2. כוח מקבל (-): התמקצעות = כדי לחזק את פלטפורמת התנועה/טיפוס, יש לאפשר ל'דלק' לפתוח צופנים פנימיים כמו הבנות, תכנים, אמונות, דרושי טיהור ותיקון וגילוי עוצמות חדשות של נותן השירות/איש המכירות על מנת לייצר דחף החוצה (כוח צנטריפוגלי).
• כושר לצלול אל גוף המהות שלו (כניסה לחור שחור…לבטן הלוויתן…אל מעמקי הסוד)…לסחרר מהר יותר את מחולל המוח כדי להשפיע על הרצון, על הבריאות – החוסן הפיסי – רגשי – מנטלי – רוחני של נותן השירות/איש המכירות ולייצר כוח הדוחף החוצה בעוצמה.
• חוק המשיכה/אוטונומיה (דומה מושך דומה, חופש, גבולות האני), חוק סיבה-תוצאה/ייחוס עצמי (לקיחת אחריות על הסיבות שהביאו לתוצאות מסויימות, לטפס גבוה יותר כדי לשנות סיבה-תוצאה).
• האומץ לצמוח ולהתחדש (להשתנות).
• כלים: בינה – היגיון – מודעות – מצפון – רצון – מלוא ההבנה.

3. כוח מאחד – נקבי (0): נקודת מוקד של עוצמת השפעה = מחבר הרמונית (התכללות) בין הכוח המשפיע/המושך לכוח המקבל/דוחף (כוח אלקטרומגנטי) ויוצר פלטפורמת טיפוס – מרחב יחסים מוכלל ועוצמתי אל עבר הקודקוד.
• הכושר לטפס על גלים גבוהים, לפרוש את רשת התודעה אל מרחבי האינסוף ולפתוח דלתות למציאויות שונות, לחכמה אינסופית, לאמת מוחלטת.
• חוק האיזון (קבלה, אהבה, כבוד, השפעה, הודייה)/ יצירה עצמית (בורא חושך ויוצר אור, הישתנות).
• האומץ לשנות מציאות.
• כלים: קבלה, חכמת הקשב וההתבוננות.
כאשר דלק חדש כל הזמן זורם אל עורקי הארגון/אנותן השירות/איש המכירות ומזין את היחסים הפנימיים ואת היחסים עם לקוחות/שוק, כאשר מערכת ההצתה נקייה ומדוייקת, כאשר הכוחות שמשפיעים על התנועה מופעלים בדרך מודעת, נוצר מרחב שותפות פנימי וחיצוני מאוד עוצמתי (שתי התנועות למרכז ולקודקוד) שמאפשר למגנט את מה שנותן השירות/איש המכירות מבקש להביא לידי קיום.
התוצאות:
• עמידות גבוהה יותר; משיגים חוסן פיזי – רגשי – מנטלי – רוחני, יוצרים מכלולים (רשתות) ביחסים, הופכים למחונני עשייה שמצמצמים את הפער בין 'לדבר על' לבין 'לעשות את', בין חומר לאנרגיה, בין זהות למהות, בין עושר רוחני לעושר ארצי, בין שורה עליונה (שורשי כל הדברים…תכלית גבוהה) לשורה תחתונה (מדידות לגבי כמות לקוחות חדשים…לקוחות חוזרים…כמה גויסו מתוך כמה….כמה לחודש…רווחיות…שביעות רצון הלקוחות..), בין הפרטני למכלול, בין האובייקטיבי-ערכי-רוחני לבין הסובייקטיבי-אינטלקטואלי-טכנולוגי,
• גמישות גבוהה יותר; מיתוג עוצמתי שמצמצם את המרווח בין סיבה (גורם) לתוצאה, מתחברים לשורשי הדברים ומושכים אנרגיות אדירות (ידע) ורעיונות מלאי השראה באמצעות 'הכלים': תודעה – בינה – היגיון – מודעות – מלוא ההבנה – רצון,
• בריאות גבוהה יותר; אנרגטיים, פועלים ממקום של שקיפות, חיות, אהבה, כבוד, קבלה, שמחה, שותפות, אוחזים בהגה החיים ממקום של חופש, יוצרים נאמנות של לקוחות למוצר/לארגון,
• עוצמת השפעה גבוהה יותר ויכולת מיגנוט; בוראים חושך ויוצרים אור ובכך, הופכים לבעלים של מחרים בלתי רגילים: מביאים לידי קיום את כל מה שמבקשים בדרך יוצאת דופן: להיות אושר, להיות אהבה, להיות הצלחה, להיות אמת, משיגים מטרות שעד כה לא היו מסוגלים להגיע אליהן, או משיגים מטרות שעד כה לא ראו, מקבלים החלטות אפקטיביות יותר, משפיעים על סביבתם בעוצמות ומעצבים מציאות של הצלחה בעלת ערך מוסף משמעותי.
זה הסטאטוס החדש שלכם. זו ההצלחה החדשה שלכם!

עוד משהו קטן….אם מי מכם מסתקרן לגבי העבודה הרוחנית המרתקת עם "ספר הידע", מוזמן להגיע להרצאת מבוא ללא תשלום ביום שני 3/2 בין השעות 20:00 – 22:00, אסירי ציון 11/33 קומה 8 פתח תקווה.

להתראות….מחכים לכם.

ארגניה – אמנות ארגונית
ד"ר ברכה קליין תאיר
0775362294, 0522998548
[email protected]
www.argania-center.org
http://www.facebook.com/ArganiaCenter?ref=ts

argania

'ארגניה' נחשבת לחברה חדשנית ופורצת דרכים בתחום הפיתוח הארגוני, פיתוח "מנהיגות ארגונית בשלוש" (ceo-cco-coo), פיתוח עובדי "צווארון זהב", פיתוח "אדם גדול - הגיבור עם אלף הפנים", פיתוח "מרחבי שותפות מוכללים ביחסים", פיתוח חשיבה תודעתית חכמה ויצירתית, ופיתוח היכולת לפלרטט עם אי הוודאות.

כתיבת תגובה