פניה האמיתיים של התכוננות לחתונה

חתונה נשמעת כמו חוויה מלכותית ממש- נקייה מכל שיקולים קטנוניים, ומלאת אהבה וכוונות טובות. עם זאת, אנשים שהתחתנו יכולים להעיד שמדובר על מגוון רחב של תחושות בכל הקשור לחתונה- אך אין שוב קשר בין המחשבה הראשונית לגבי חתונה לבין מה שקורה בפועל.

כשהגבר מציע לראשונה לאשתו לעתיד להנשא, הוא מעניק לה טבעת אירוסין , או שהם מחליפים טבעות אירוסין – והכל נראה ורוד ופתוח. לקראת החתונה בשל כל הסידורים וההתארגנות הכרוכה בה, המצב נראה אחרת לחלוטין, ויש אנשים שמודים שהם מצטערים בכלל שהחלו לתכנן את החתונה.

איך יכול להיות שמחוויה כל כך נעימה ומבשרת טובות רוב הזוגות מתחילים לריב? להצטער על ההחלטה? להסתכסך עם המשפחות? ולהרגיש ספקות ופקפוק עצמיים? חלק מהעניין הוא הלחץ החברתי שצובא על דלתם, אחרים מרגישים את כובד ההתחייבות, ויש גם אנשים שמתמודדים פתאום לראשונה עם סוגיות של אמון.

אחת הדוגמאות היא קבלת טבעת האירוסין. יש נשים שכל כך לא סומכות על בני הזוג שלהם שיידעו לבחור היטב ממגוון טבעות אירוסין מיוחדות , שהן מנסות על ידי רמזים שקופים או פחות שקופים, לרמוז ולהשפיע על בחירת הטבעת. וזו עוד דוגמא קלה. ישנם זוגות שמאוד לא מסכימים לגבי האוכל בחתונה במיוחד אם החד מהם הוא צמחוני, ונעשות פעולות של סחטנות רגשית והבעת כעסים.

הפתרון הוא פשוט לדבר על זה, להתבונן במה שקורה כרגע, לנסות לגשת לכל העניין בלי שיפוטיות, ולזכור שכל המטרה היא להתאחד באהבה.

כתיבת תגובה