פקסים – רק עשור עבר ויש כל כך הרבה שינויים

כאשר מתבוננים על ההתפתחות הטכנולוגית, קשה להאמין היכן היינו לפני עשור והיכן אנו נמצאים היום. בעבר, היה הפקס שייך רק למעטים ובכל פעם שלא היו בני הבית מצליחים לענות לטלפון, היה הפקס מתעורר אל החיים. מאז ועד היום חלו שינויים מרחיקי לכת. הפקס של היום הינו שונה לגמרי ממה שהוא היה ונוספו לו מגוון שירותים אשר מאפשרים תקשורת מהירה ויעילה.

אם תרכשו היום פקס תוכלו ליהנות משירות פקס למייל. בצורה זו תוכלו לקבל את הפקסים אל המייל, לשלוח את הפקסים באמצעות המייל, תוכלו לשמור את הפקסים ששלחתם וקיבלתם במהלך החודשים האחרונים, תוכלו להשתמש במגוון כתובות ותוכלו לנהל שליחת פקסים ולקבל אותם אל יחידות מגוונות בתוך הארגון שלכם.

השימוש בשירות הינו פשוט למדי – לאחר שמסרתם את מספר הפקס ששירות הפקס למייל נתן לכם, יוכלו כולם לשלוח לכם פקס למייל ואתם תוכלו לקרוא את אותו הפקס בקלות. השירות הנהדר יחסוך לכם ניירות רבים והחומר שתקבלו יהיה הרבה יותר מסודר ומאורגן. נוסף על כך, תוכלו לעקוב אחר כל הפעולות בצורה שוטפת ותדעו בדיוק איזה פקס נכשל בהעברה, באיזו שעה הפקס עבר וכו'.

פקסים –  המידע זורם בצורה חופשית, תיהנו ממנו, אל תישארו מאחור

היום ניתן לרכוש פקס למשרד או לבית ללא כל בעיה מכיוון שהמחירים טובים וההיצע נרחב. נוסף על כך, תוכלו לרכוש מדפסת משולבת פקס. בצורה זו תוכלו לצלם את המסמכים בפשטות ויעילות . באמצעות רכישת המדפסת המשולבת לא תצטרכו לרכוש מספר מכשירים אשר יגזלו מכם חשמל, מקום ועלויות תחזוקה – תוכלו לקבל את כל הפונקציות במכשיר אחד.  אצלנו בחברה תוכלו לבחור בין מגוון סוגי מדפסות- תוכלו לבחור בין מדפסות קומפקטיות, עמידות, יעילות, זולות, מעוצבות ועוד. תוכלו לקבל סיוע מאחד המוכרים שלנו והוא יעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

אצלנו תוכלו למצוא את הציוד המשרדי שהכי מתאים לכם

החברה שלנו מספקת פיתרונות הדפסה מגוונים, ביניהם תוכלו למצוא מגוון נרחב של מדפסות משולבות, פקסים, מחסניות דיו, טיונרים ועוד. אנו משווקים את הציוד המשרדי המתקדם ביותר. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, הלקוחות שלנו, שירות הלקוחות המקצועי והמנוסה, הציוד המשרדי שאנו משווקים כמו למשל: מכונות צילום, מדפסות ועוד תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. באמצעות הציוד החדיש והחכם תוכלו לייעל את העבודה שלכם, לשמור על סדר וארגון במשרד או בחדר העבודה, לחסוך כספים רבים ולחסוך בעלויות החשמל.

כתיבת תגובה