פרגולות אלומיניום לטעמך

פרגולות אלומיניום לטעמך

בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום תופסות יותר ויותר תאוצה ונתח שוק בעולם הסוככים. לחומר האלומיניום יתרונות רבים וביניהם יתרונות חוזק ביחס לכובד והגמישות הרבה המתמודדת עם כל מזג אוויר אך עם זאת ניתנת לעיצוב בקלות. פרגולות אלומיניום נראות מודרניות וחדישות ומתאימות לסגנון הבתים החדש הקיים בארצנו.

העיצוב המתכתי המודרני:

קיום ניתן לראות כמעט בכל מקום בו יש עיצוב עכשיו מתכת, היא תפסה תאוצה בשל שתי סיבות עיקריות הראשונה היא העיצוב החדשני שנראה כאילו יצא מתוך סרט והשנייה העיצוב התעשייתי המכניס קצת אופי לחלל. פרגולות אלומיניום מרכיבות בתוכן את שני האלמנטים הללו את הפן העיצובי המודרני והפן העיצובי התעשייתי.

פרגולות אלומיניום ניתנות לעיצוב בקלות, ניתן לשנות אותם לפי רצון הלקוח או המעצב. באמצעות כלי חיתוך חדישים ניתן להכין פרגולות אלומיניום בעלות חריטות מיוחדות, בצורות שונות ובדפוסים שונים. למרות שהחומר גמיש ונוח לעבודה הוא חזק ועמיד ואינו משמש רק ליופי.

היתרונות בפרגולת אלומיניום:

ישנם יתרונות רבים לפרגולות אלומיניום, אחד הבולטים הוא המחיר. אלומיניום הנה מתכת חזקה אך עם זאת במחיר שמתאים לכל כיס. העלות של החומר זולה מהרבה חומרים אחרים שעושים בהם שימוש ומלבד זאת זמן העבודה קצר בהרבה כך שגם עלות העבודה נמוכה יותר.

יתרון נוסף של חומר האלומיניום עצמו הוא החוזק שלו ביחס למסה, החומר הינו מתכת בעלת משקל נמוך ועם זאת חוזק ועמידה יציבה בתנאי מזג אוויר שונים. המשקל הנמוך שלו מאפשר לו לכסות אזורים נרחבים בלי צורך בתמיכה רבה, כך ניתן לשמור על מראה יפה ואסתטי יותר.

עמידות היא עניין לא פחות חשוב מכסף אם הפרגולה לא תהיה עמידה לאורך שנים התחזוקה השוטפת והעלויות של תיקונים לא יכפרו על המחיר הזול. למזלנו פרגולות אלומיניום חזקות ועמידות במיוחד, הם עמידות לכלל מזגי האוויר הקיצוניים כמו רוחות, גשמים, שמש חזקה וכ"ו. אלומיניום הינה מתכת שאינה מחלידה ולכן אין צורך לדאוג מפני חלודה ותחזוקה שותפת נגד מים. האלומיניום עמיד בפני נזקי שמש ולכן צריך להקפיד שגם הצבע יהיה עמיד כמותו, כך הפרגולה תשמור על המראה שלה לאורך זמן רב. התחזוקה היחידה שאתם עלולים להיתקל בה כאשר מדובר בפרגולות אלומיניום היא צבע, הצבע עלול להתבלות ולרדת ולכן לאחר שנים לפעמים יש צורך בצביעה מחדש.

פרגולה תלויה בחצר

פעמים רבות אנשים לא מבינים מדוע כדאי להם לשים פרגולה תלויה בחצר במקום פרגולה רגילה. מלבד ההיבטים האסתטיים לפרגולה תלויה יש יתרונות רבים כאשר היא נמצא בחצר הבית. קל מאוד להתקין פרגולה תלויה על קירות חיצוניים ולכן לתלות אחת בחצר זהו רעיון אסטרטגי מעולה.

כתיבת תגובה