פרסום באינטרנט

 

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט כולל יתרונות רבים מאוד שלא קיימים במדיומים אחרים. אחת הסיבות שיותר ויותר מפרסמים בוחרים לצאת במסעות פרסום באינטרנט היא הפופולאריות הגוברת והעצומה שזוכה לה רשת האינטרנט. חלקים גדולים בציבור גולשים בצורה יומיומית או שבועית ברשת האינטרנט. כמו כן, האינטרנט הוא כלי עבודה עבור רבים כולל תלמידי בית ספר ותיכון וסטודנטים באוניברסיטה. כל אלה נחשפים למסעות פרסום באינטרנט בצורה כמעט יום-יומית ורציפה ככה שאין להתעלם מהעוצמה הכלכלית של רשת האינטרנט. כמו שתכניות טלוויזיה ורדיו מתקיימות רק בזכות הפרסומות השונות שלהן כך גם ברשת האינטרנט אתרים מסוימים מסוגלים לפעול רק בזכות פרסום באינטרנט. ללא פרסום באינטרנט לאתרי אינטרנט לא יהיה כל מימון, אלא אם הם גובים דמי חבר, והם ייאלצו להיסגר. 

פרסום באינטרנט הוא פרסום שללא צל של ספק מגיע לאנשים רבים, אך זהו לא היתרון היחיד שיש לסוג פרסום זה. פרסום באינטרנט יכול להשתמש במידע שצוברים אתרים שונים ולהגיע לקהל יעד מפולח וממוקד, דבר השווה לחברות הפרסום כסף רב. פרסום באינטרנט, ברשתות החברתיות לדוגמא, הפך לדבר נפוץ מאוד בעולם הפרסום. המפרסם יכול לדאוג על-ידי תשלום לרשת החברתית שהפרסומת שלו תגיע רק אל גברים בגילאי עשרים עד שלושים או רק לסטודנטים. דבר זה מבטיח שהפרסומת מגיע מראש אל קהל שאמור להתעניין במוצר או בשירות ועל כן לרכוש אותו. 

פרסום באינטרנט יכול להגיע אל קהל יעד ממוקד, מה שמגביר את יעילותו של כל מסע פרסום. על-ידי פרסום באינטרנט ניתן לבדוק בצורה ישירה אם מסע הפרסום עובד או לא. למשל, פרסום באינטרנט דרך מנוע החיפוש גוגל, מאפשר למפרסם לראות כמה פעמים הקליקו על מודעת הפרסומת שלו ובכך לראות האם היא יעילה או לא. דברים אלה אינם קיימים במדיומים אחרים אלא רק קיימים בזכות פרסום באינטרנט.