פרסום יעיל לעסק עם שקיות בד

שקיות בד – שלל הכדאיות בשקית בודדת

שקיות בד נכנסו לחיינו עוד לפני מספר שנים רבות, ומתופעה מאוד קטנה הנן הפכו ללהיט. אפשרי לצפות אותן על פי רוב כמעט בכל מקום שראוי ועושה רושם שהן ללא ספק כאן כדי להישאר.

התועלות של השקיות האלו הינם מגוונים, כשבתחילה בוודאי כדאי לזהות את העובדה החשובה שהן רב פעמיות. לא נדרש להשליך אותן בסיום פעם שתי פעמים, אלא יש אפשרות להשתמש עוד פעם . יש בכך ודאי תרומה גדולה לאיכות הסביבה- במקום לזהם באמצעות המוני שקיות ניילון, פשוט רצוי למצוא שקיות בד ירוקות שלא מזיקות. צעד סימלי בשביל העסק שלך- שלב רחב לסביבה שלנו.

יתרון נלווה של שקית הבד הוא למעשה הנוחות הרבה- אנחנו מדברים על בשקית שמתפקדת בהחלט למשל תיק רב שנכנס שם כל דבר, ועם יתרון טוב ביותר משני, ידית אחיזה איתנה שלא נקרעת כתוצא מכובד המשקל. למי מאתנו בתכלס לא יצא ששקית הניילון נקרעה בזמן הדרך הבטוחה ותכולתה נשפכה? עם שקיות בד שתפורות כהוגן הסיכוי לסיטואציה שכזאת הינו ממש קלוש. המימדים הכבירים של השקית מאפשרים להיות איתה למסע קניות בלי הדאגה איך בדיוק אנו הולכים להרים את הכול עד הדירה.

ובוודאי לא ניתן לעצום עיין מצוו האופנה- שקיות בד מעוצבות היום בשלל צורות וצבעים, בעלות אפשרות לטקסט ותמונה על פי הזמנה ובתוספת קישוטים במגוון סגנונות. בדיוק בגלל זה שקיות בד נהיו לפלטפורמת חשיפה משתלמת- בעלי עסקים רבים ושונים הבינו אחר ההזדמנות הגלומה בשקיות הללו ומדפיסים עליה לוגו ותמונות בנושא פרסומיות. הלקוחות מרוויחים שקיות בד עשירות שיק שכיף להסתייע בהן, ואילו בעלי עסקים מרוויחים חשיפה ציבורית באמצעות לוגו שהולך ממקום לכל מקום יחד עם הלקוחות.

אף מחיר הטיפול של חשיפה כדלקמן הנו בהחלט משתלם, בפועל לא מדובר במודעה שכיום מופיעה ומחר מושלכת לפח, אלא אף במוצר שימושי שהקליינט ימשיך לעשות שימוש בו עוד פעם. רשתות גדולות ליד חנויות ובוטיקים, מאד אפילו מציעים שקיות בד משלהן לקהל הלקוחות.

היתרונות האחרון זה כמובן בסך- מדובר בפתרון לא גבוה שעושה יופי של עבודה! ומכיוון שלא מדובר בתיק יוקרתי אשר"חבל להרוס את הדבר", ההשתמשות היומיומי והמחיר השווה בכל נפש ללא כל ספק יוצרים רצון למצוא שקיות בד בכל מטרה: לקניות בסופר, לחוף הים או לצעצועים מטעם הצעירים.