פתיחת סתימות – לא כל אחד יכול

פתיחת סתימות

אין אדם שלא הייתה לו בעיה כמו פתיחת סתימות במערכת האינסטלציה בביתו או בבת העסק שלו. ברגע שישנה סתימה, אנו מיד נמהר לקרוא לאינסטלטור, על מנת שיעזור לנו לטפל בסתימה. ישנם מקרים שמדובר לא בפתיחת סתימות אלא בצינור שהתפוצץ ואנו פירשנו זאת אחרת. בהרבה מקרים ההוצאה היא גדולה כי מדובר בהחלפת צנרת שנחלדה עם הזמן, וזו ההוצאה הגבוהה ביותר בבית. ישנן סתימות שניתן לפתוח אותן באמצעות חומרים ביתיים שוני כמו חומר של פתיחת הסתימות במקלחת , בשירותים או בכיור. תמי יש בעיות של סתימות במקלחות או בכיורים, בגלל ריבוי של שיער המצטבר בפתח הניקוז וכן שומנים הנובעים מהגוף או ממרככי השיער. בהרבה מקרים, ניקוי נכון של התעלה תפתור את הבעיה.

פתיחת סתימות עם ביובית

במקרים בהם הביוב נסתם, ניתן לבצע פתיחה של סתימות באמצעות ציוד מיוחד כמו הביובית, ששוטף ומנקה את הביוב הראשי הנמצא בחצר הבית. לפה שהאינסטלטור יבצע פתיחת סתימה באמצעות ביובית, הוא ינסה לפתור את הבעיה באמצעות בדיקה מקיפה באמצעות ציוד משוכלל העומד לרשותו. ישנה בעיה נפוצה של סתימת ביובים, המגיעה בגלל שורשים עבים הצומחים מתחת לביוב. חברה שתהיה מיומנת בתחום זה, תוכל לחתוך את השורשים ולפות את הביוב בחומר מיוחד שימנע את צמיחת השורשים. פתיחת סתימה, או תיקון נזילות, אינה בעיה נדירה, במיוחד כשמדובר במפעלים גדולים ששוכרים ביובית על בסיס קבוע, בגלל השומן הרב שאתו הם מתעסקים במפעלים.

כאשר מבצעים פתיחת סתימה כדאי לעזוב את הבית  לכמה שעות

כאשר אנשי המקצוע כמו אינסטלטורים מבצעים תיקונים בקווי הביוב, כמו למשל פתיחה של סתימה, יש לעזוב את הבית עד שהתיקון יסתיים. לא ניתן לעבוד בבית או לבצע פעולות היות וכל זמן התיקון סוגרים את השיבר הראשי של המים ואף ישנו ריח מאוד לא נעים בבית בזמן פתיחת הסתימה. רוב האינסטלטורים וחברות האינסטלציה, המבצעות את פתיחת הסתימה בביוב או בביתכם, יעבדו עם ציוד מיוחד כמו מצלמות טרמיות שיסייעו להם באיתור הסתימה או הנזילה. יש לבדוק אם לאינסטלטור שהזמנתם יש ציוד משוכלל.



כתיבת תגובה