פתרון הכרחי ומוצלח – שירותי גיבוי בענן

יש ברשותכם אתר?

אם בניתם אתר מקוון, דאגתם לעיצוב, הזנתם בו טקסטים והשקעתם בו זמן, כסף ומחשבה – יש צורך לברר לגבי אחסון האתר. כל אתר או פורטל, גדול או קטן, עליו להיות מאוחסן על שרתים. שרת שכזה הוא סוג של מחשב על עם נתונים חזקים איתו ניתן לגבות מספר רב של קבצים.

אחסון קבצים זה לא פרט כה פשוט, לא כל ספקית אחסון היא איכותית, בדיוק בגלל זה חשוב לברר מספר פרמטרים –

באיזה שרת מדובר – ברשת ניתן למצוא טכנולוגיות נפרדות, אתרים מתוכננים באופן שונה ולא כל סוג שרת יוכל לארח את האתר שלכם. מאוד חשוב לברר בטרם עת אם שרתי החברה המדוברת מתאימים לאתרכם.

האם זו חברה רצינית? – שרת שלא באוויר גורם לנזק רב לאתר, על אחת כמה וכמה אם מדובר על פורטל עסקי. כל שנייה בה באתר לא נמצא באוויר זה אומר עבורכם הפסד כסף. מאוד חשוב לבחור בחברה מוכרת, את שתוכל לתחזק את חוות השרתים שלה ולתקן תקלות במידה ויש כאלה.

חבילה – איזו חבילת אחסון בדיוק אתם צריכים בשביל האתר שלכם? כמה זה עולה? כמו בכל דיל, צריך לבחון מה התמורה שאתם מקבלים ביחס למחיר. צריך לשים לב לנפח חבילת האחסון וקצב התעבורה.

המיקום של השרת – מי שמחפש גיבוי בענן בזיל הזול, עשוי להגיע למצב שבו משלם בשביל שרת בסוף העולם. שרתי אחסון מסוג זה עובדים מאוד לאט, קצב העברת הקבצים עלול להיות איטי בצורה מרגיזה ובמקרה של וירוס – לא בטוח שיהיה למי לפנות.

והחלק החשוב ביותר – ודאו עם חברת האחסון שנשמר גיבוי מלא לתכנים שמעלים לשרת, עניין זה עשוי לחסוך לכם עוגמת נפש רבה.

אז מה עושים עכשיו?

לאחר שבחנתם את העניינים היסודיים האלה, מגיע הזמן להשוות בין מספר האפשרויות השונות. בינינו, כדאי להיות בטוחים שהנכם נהנים משירות איכותי שיבטיח לאתרכם מקסימום יציבות.

בעזרת האינפורמציה שפה למצוא חבילת אחסון לאתר העתידי שלכם לא תהיה עבודה מייגעת במיוחד, אנו מאחלים לכם בהצלחה!

כתיבת תגובה