פתרונות אריזה

 

לכול אדם באשר הוא, אשר אי פעם חיפש פתרון אריזה מסוים, אם זה פתרון לאריזת מתנה או אריזת משלוח מנות לדוגמא, כמו כן, אריזת מוצרים לחלוקה לעובדי חברה או לבני משפחה וכדומה, נתקל בכמה סוגי אריזות, בגדלים וצבעים שונים ובאיכויות שונות. מתוך כל האנדרלמוסיה הזאת, ישנו צורך בלמצוא את הפתרון הטוב והנכון ביותר לכם. מהו הפתרון הטוב והנכון ביותר, אתם שואלים? ובכן, הכול תלוי לאיזו מטרה הנכם צריכים את פתרון האריזה האישי שלכם. במאמר זה, נציג בפניכם מס' דוגמאות לסוגי אריזה וננסה לעשות סדר בבלאגן, אשר יקל עליכם בבחירת האריזה המתאימה ביותר למטרה שלכם.

 

שקיות ניילון

האסוציאציה הראשונה שעולה לראש כאשר חושבים על שקית ניילון, הינו מוצר חסר חשיבות, כאל מוצר שסה"כ נועד לייעל את פעולת השינוע של פריט שזה עתה נרכש. עם זאת, האמת היא שלמגוון שקיות ניילון קיים תפקיד חשוב וחיוני, גם כאשר מדובר על שיקולים שאינם קשורים להיבט הפרקטי. כך לדוגמא, חשוב להכיר בתפקיד העיצובי של השקית, ולו מכיוון ששקית מעוצבת מושכת את העין, הופכת את התוכן ליותר אטרקטיבי, את החברה ליותר איכותית ואת הרוכש ליותר מרוצה מהרכישה שזה עתה ביצע.

 

מדוע לבחור בשקיות ניילון?

קודם כול, שקית ניילון אינה עשויה מהרבה חומר, אך יש לה תפקיד חשוב – לאפשר להעביר ממקום למקום תכולה שזה עתה נרכשה. לכן אין כאן מקום להתפשר על איכות השקית, מכיוון ששקית שנקרעת מעיבה על שמה הטוב של החברה ועל המוניטין שלה. על כן, ניתן לציין שיש לחפש אחר חברה שיודעת להציע מבחר גדול של שקיות, יודעת להכווין כל לקוח אל עבר השקית המתאימה לו ביותר, וכן יודעת לאפשר עיצוב אישי וממותג ואינה מתפשרת על איכות השקית.

 

קופסאות קרטון ויתרונותיהם

קופסאות קרטון נועדו לתת מענה לאריזות מורכבות יותר, הדורשות שטח אריזה גדול יותר ושמירה טובה יותר על תוכן האריזה. קופסאות קרטון מגיעים בשלל גדלים, והיתרון המשמעותי שלהם מול פני שקיות הניילון וכן שקיות בכלל, זה שהם חזקים ועמידים יותר בפני מכות וזעזועים ורוחות חזקות באוויר.

 

מדוע לבחור בקופסאות קרטון?

אריזות קרטון עשויים מחומר חזק ועמיד, אשר נועד במיוחד להחזיק משקל רב של מוצרים, מכול סוג, מבלי שזה ישפיע על עמידותו וצורתו של הקרטון. ישנם קופסאות קרטון, אשר מגיעות עם חתיכת קרטון בצורה אופקית, המספקת אפשרות לפצל את תוכן הקרטון לשני קומות וכן משלבת שכבת הגנה נוספת לתוכן הקרטון, כך שתוכן הקרטון לא יפגע אחד בשני.

 

 

כתיבת תגובה