צבעי קירות ושליכטים צבעוניים

עיצוב מחדש של הבית הוא לא תהליך פשוט אבל העבודה הסופית משתלמת כי, איך אומרים, טוב לעשות שינויים קטנים בחיים מעת לעת, לרבות שינויים בעיצוב הבית. ומה הדבר הראשון שתעשו כשתרצו לעצב מחדש את הבית? לצבוע את הקירות כמובן.

צבע קיר חדש הוא הדבר הבסיסי בעיצוב הבית ועבודת הצביעה היא פשוטה, אבל בחירת הצבע היא לא פשוטה כלל כשבכל חנות לרכישת צבע יש קטלוג צבעים עם מבחר גדול וקשה לבחור.

ולא רק גודל קטלוג צבעים הוא האשם בקושי לבחור אלא גם סוגי הצבעים- יש צבעים אקריליים וצבעים פלסטיים ויש אפילו שליכט צבעוני שנותן מרקם מיוחד לקיר. אז איך אפשר לבחור ולהתחיל סוף סוף בעבודה?

כדי לבחור צבע קיר חדש לעיצוב החדש צריך לבחון את החדר ולבחור את סוג הצבע בהתאם. בחירת שליכט צבעוני כדי לכסות את הקיר בשכבה חדשה היא הבחירה הכי קלה, כי אפשר לשים את השליכט בכל חדר, אבל בחירה בין צבע אקרילי לבין צבע פלסטי תלוי בכמה גורמים והיא קצת יותר מורכבת. הבה נבחן את השוני בין שני סוגי הצבעים:

ההבדל העיקרי בין שני הצבעים הוא המחיר, היות וצבע אקרילי אינו נתון לשינויים של טמפרטורה, קרינת שמש וגשם, ולכן הוא יקר יותר מהצבע הפלסטי. על כן, היות וכולנו מנסים לחסוך בכסף, גם כשמעצבים את הבית, השתמשו בצבעים אקריליים רק בחדרים שבהם יש הרבה קרינה של שמש ושבהם עוברת הצנרת. בחדרים אחרים תוכלו להשתמש בצבע פלסטי.

אבל הבחירה שלכם באיזה צבע קיר לבחור היא עוד פשוטה, ומה שיותר חשוב זה להחליט אם אתם רוצים שליכט צבעוני או צבע רגיל. כיף לבחון קטלוג צבעים אבל חשוב שתהיו פרקטיים ותהיו מודעים ליכולות שלכם- עם איזה חומר קל לכם לעבוד יותר? האם אתם מוצאים את השימוש בצבע רגיל נוח ופשוט יותר מאשר שימוש בשליכט, או שאולי ההיפך הוא הנכון? תצטרכו להיות מאוד כנים עם עצמכם אם אתם מתכננים לעשות את העבודה לבד ורוצים שהתוצאה שלה תהיה מושלמת.

שיהיה בהצלחה, ולמידע נוסף ועל פרטים מדויקים יותר לגבי אופן העבודה, ההכנות לקראתה וטיפים, לכו אל אחת מהרשתות הגדולות, שם תוכלו לקבל לא רק איכות אלא גם שירות מצוין.