צילומי הריון – למה כדאי להגיע?

עובדה ידועה היא שתחום צילום ההריון מתפתח מאוד בישראל בשנים האחרונות. ואכן מדובר בחוויה כיפית ומיוחדת שמעבר להיותה מהנה כשלעצמה גם משאירה מזכרת יפייפיה מתקופת ההריון. בשורה התחתונה יש לא מעט סיבות טובות לעשות צילומי הריון –

כדי ליצור מזכרת מדהימה מההריון- זו אולי הסיבה החשובה ביותר מכיוון שזו בדיוק המטרה הראשית של הצילומים. אותן תמונות או אלבום שישאר לך מהצילומים ילווה אותך לאורך שנים רבות כך שגם הילדים ואולי אף הנכדים יוכלו ליהנות מהתמונות.

בגלל החוויה- סשן צילום הריון מקצועי בהחלט מהווה חוויה נפלאה וכייפית. ההריון למעשה נותן תירוץ לגיטימי לחלוטין להציב אותך במרכז העניינים ולהתמקד בך ורק בך לשעה, שעתיים או יותר מזה של צילומים מהנים. ומכיוון שרובנו לא דוגמניות מקצועיות, זהו ללא ספק דבר שלא קורה לרוב הנשים בחייהן ולכן ההתמקדות בהן לאורך סשן צילום שלם הנה מאוד מהנה, שונה וייחודית ובעצם דבר שכל אחת צריכה לחוות.

בשביל הזוגיות והמשפחה- צילומי ההריון כוללים כמובן גם את בן הזוג ואם יש עוד ילדים אז גם אותם. מדובר כמובן בחוויה מגבשת ומאחדת כך שבסיום הצילומים כולם מרגישים קצת יותר קרובים ומחוברים אחד לשני. המגע המשפחתי, הצחוקים המשותפים ושיתוף הפעולה על הסט- כל אלו גורמים לתחושת אחדות עמוקה יותר כמובן…

בשביל השקט הנפשי שלך- איך תרגישי אם לא תצטלמי בהריון? כאילו פספסת את זה, לא משנה מה מחיר צילומי ההריון. ואין ספק שיש בזה משהו- ההריון נמשך 9 חודשים והוא תחום מאוד מבחינת זמן. אם תפספסי היום צילומים שאפשר לעשות בהריון ורק בהריון, לא בטוח שיזדמן לך לחזור על החוויה בעתיד. לכן ההרגשה לאחר הצילומים היא מאוד רגועה ובעצם מבטלת כל הרגשה מטרידה או לא נעימה לגבי זה שלא תספיקי להצטלם בהריון.