צלמים מומלצים – צילום סטודיו

כולנו אוהבים ארועים משפחתיים, ויותר מזה אנחנו נהנים לשבת כמה חודשים או שנים לאחר מכן ולעיין באלבום התמונות היפהפה, או לצפות בסרט שצולמו במהלך הארוע שלנו. זו הדרך שלנו לחוות מחדש את הימים המיוחדים בחיינו, להיזכר מה היה, איך נראינו, וכמה מאושרים היינו באותה נקודה קצרה בזמן.

צילום ארועים הוא השירות המעניק לנו את הפריבילגיה להביט פעמים נוספות על ארועי העבר, ולהתרגש בכל פעם מחדש מהמזכרות היחידות שנשארו לנו מאותו הערב. לכן כאשר אנו באים לבחור צלמי חתונות, חשוב לנו לקחת לעבודה רק אדם מקצועי שעליו אנו סומכים.

בשונה משירותי צילום אחרים, כמו צילום סטודיו למשל, מה שקורה בחתונה או בר מצווה לא יחזור על עצמו שוב. הצילום הוא חי, הארוע משתנה, דברים קורים, נראים ומיד נעלמים, כך שכל רגע שניתן לצלם עכשיו בעוד שניה או שתיים כבר יחלוף ללא שוב. בצילום סטודיו או צילומי הריון, צילומים מבויימים לכל דבר, אם אנחנו לא מרוצים מהתמונה אפשר פשוט לנסות שוב.

טיפים לבחירת צלמי חתונה::

– היעזרו בהמלצות של חברים טובים, הן הדרך הכי טובה לאתר בעלי מקצוע שיעניקו לכם שירות איכותי ומקצועי.

– אל תסתפקו בתמונות שמפורסמות באתר הסטודיו, בקשו לראות תיק עבודות ואלבומים שנמצאים כרגע בעריכה במקום כדי לקבל תמונה טובה יותר של הסגנון ואיכות העבודה.

– היחס האישי של הצלם אליכם הוא דבר חשוב ביותר, אחרי הכל, הוא אחד האנשים שיהיו צמודים אליכם במהלך האירוע כולו וגם בזמן ההכנות שלפניו.

כאשר נפגשים עם הצלם, הקפידו לבקש לראות דוגמאות וידאו וסטילס מארועים אחרים בהם עבד ובידקו אם סגנון הצילום והעריכה הוא לטעמכם. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק האם בשעות שלפני החתנוה מתלווה אל הזוג צלם בכדי לתעד את החתן והכלה בשעות היפות שלפני החופה. כמו כן, בקשו שאחרי הארוע תינתן לכם האפשרות להחליט איזה תמונות ייכנסו לאלבום החתונה, בכדי שלא כל דבר יהיה נתון להחלטת המעצב. לבסוף, בקשו גם דיסק עם הצילומים וכמובן מספר העתקים של סרט החתונה, רק לכל מקרה. ואחרי כל זה, הדבר הכי חשוב הוא שתעשו כיף חיים!

אז אל תתביישו לשאול הרבה שאלות, לבוא בהרבה בקשות ולקחת את הזמן שלכם עם ההחלטה, אחרי הכל, מתחתנים רק פעם אחת וכאשר עושים את זה, עושים את זה כמו שצריך.

מחפשים שירותי צילום אירועים? מעוניינים לשמוע עוד על הנושא? שובו אלינו ותוכלו להיחשף למגוון מאמרים בשלל נושאים.

כתיבת תגובה