צמחי מרפא-הדרך החדשה לטיפולים

ישנן דרכים רבות מאוד לטיפול במכאובים רבים בגוף, אך שניה טרם ששולחים את היד היישר אל ארון התרופות ומוציאים ממנו משכך כאבים שהרופא נתן לו מרשם, מומלץ לנסות לגשת לכיוון הרפואה האלטרנטיבית כדי לטפל בבעיות הרפואיות.

פרחי באך הינם אחת הדרכים שבהן נוקטת הרפואה האלטרנטיבית לטיפול בבעיות פיזיות ומחלות רבות. מחקרים קליניים שנערכו מצאו שאין כל יתרון של טיפול עם פרחי באך על פני תרופת פלאסיבו. כל מי שהתנסה בטיפול, אפילו מי שהיה סקפטי, גילה ש פרחי באך מטפלים במחלות ומכאובים רבים. ובעצם, למה שלא ירפאו את גוף האדם, הלא מדובר כאן בדברים שבאים מהטבע. אם תה קמומיל מסייע להירגע, לא קיים ספק שפרחי באך מסייעים לגוף אף הם.

ניתן לקנות צמחי מרפא בתל אביב ובמקומות נוספים ולהכין תרכובות רבות לבד בבית. התרכובות יכולות לבוא גם במקביל לטיפולים כאלה ואחרים, שמחייבים השתמשות בהם להשלמת האפקט, וללא ספק מעבר לתזונה בריאה הרבה יותר.

ולא אך ורק פרחי באך מטפלים בגוף. הטבע מעניק לנו הרבה מאוד דברים שאנחנו יכולים לנצל אותם בשביל הרפואה שיש לנו, בלי להשקיע הון תועפות על ניסויים, טסטים ועוד. דיקור סיני הינו דוגמא מעולה למה שהטבע נתן לנו ואיך אנחנו עשויים לנצל את זה לטובתנו. בסיוע מחטים סטריליות, אותן בעל ניסיון לדיקור מחדיר לנקודות מגוונות בגוף שלנו, אנחנו יכולים לשחרר כאבים שונים עקב הלחץ שהמחטים יוצרות על הנקודות הרגישות. כל מי שמעוניין לעשות דיקור סיני תל אביב הינה מקום מושבם של הרבה מטפלים בעלי ניסיון.

שיפור במצב הפיזי איננו מורגש ביממה ולפעמים גם לא בשבוע. לא מעט מהפעמים לוקח כמה שבועות עד שמתחילים לחוש בשינוי. בוודאות, ככל שמתמידים למלא אחר ההוראות מטעם אלו שמטפלים בנו, בדרך זו אנחנו נרגיש בשינוי המתאים מהר יותר.

אזי בפעם הבאה שאתם לא מרגישים כל כך טוב, במידה ו זאת מיגרנה או לחילופין חום, כדאי לנסות להמתין עם לקיחת הכדורים השונים במידת האפשר, וחפשו מטפל אלטרנטיבי. ישנם מטפלים שיכולים לבוא עד אליכם הביתה, במידה ו אתם דרים בסביבה. כדאי להרים טלפון ולראות אם ישנו תחליף נגיש לתרופות שיושבות בארון התרופות שלכם. ככל שתימנעו מלקיחת תרופות שהן לא טבעיות ותעשו טיפול אלטרנטיביים, בדרך זו הגוף שלכם יכול להיות חזק ובריא בהרבה יותר.