קוסמטיקאית בכפר סבא – מקצוענות שמושכת את הלקוחות

לקוחותיה של הקוסמטיקאית הנהדרת הלכו אחריה גם לכפר סבא. כמובן שהלקוחות אשר התגוררו בעיר, שמחו שבעלת המקצוע הנהדרת הצטרפה אל עירם אך גם ללקוחות אשר הגיעו מהרצלייה, רעננה, תל אביב ורמת גן, היה ברור שהם לא עוזבים את הקוסמטיקאית שלהם. עצם העובדה שהקוסמטיקאית הייתה בחורה נחמדה, מקצועית, שהיא תמיד ידעה איזה טיפול פנים לעשות לכל לקוח, איזה לק למרוח, איך לסדר לכל אחד ואחת את הגבות בצורה שתראה אסתטית ויפה וכו', גרמו ללקוחות לחזור אליה. כמו כן, גמישותה בזמנים הקלה עליהם ופעמים רבות הם הצליחו לקבוע לעצמם תור לטיפול ממש ברגעים האחרונים.

לאחר שהיא הגיעה לכפר סבא, החלו בנות רבות אשר היו בגיל ההתבגרות להגיע אליה. הקוסמטיקאית ידעה שגיל ההתבגרות הוא גיל קשה והטיפולים שלה סייעו לבנות להרגיש יפות ואסתטיות. הבנות הצעירות סיפרו לאמהות שלהן על אותה קוסמטיקאית בכפר סבא ובמהירות גדל מאגר הלקוחות שלה והיא עבדה מבוקר ועד ערב.

קוסמטיקאית בכפר סבא –  אילו טיפולים קיימים במכון הבוטיק ?

במכון הבוטיק הנקי והמסודר, ביצעה הקוסמטיקאית מגוון סוגים של טיפולי יופי. בין הטיפולים הללו היו טיפולי פנים רבים. הקוסמטיקאית דאגה לטפח את עור הפנים של הלקוחות באמצעות פילינג, עיסויים וטכניקות שונות. היא ידעה כיצד לטפל בפצעונים, ידעה כיצד ניתן להבריא את העור וכיצד לשמר אותו רענן, נקי וגמיש. לאחר הטיפולים היו הלקוחות ממששים את עור הפנים שלהם בשמחה. הם הרגישו צעירים יותר וכבר חיכו לטיפול הבא. כמו כן, ביצעה הקוסמטיקאית הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות (היא ידעה בדיוק איזה עיצוב מתאים לכל לקוח ולכל לקוחה), בניית ציפורניים, מריחת ג'ל לק, פדיקור, מניקור ועוד. מכיוון שהיא הייתה מעודכנת לגבי המכשור החדיש, לגבי צו האופנה ודאגה להכיר את הלקוחות שלה ולהבין איך הם מעוניינים להראות, היא הצליחה לגרום לכולם להיות מרוצים והמכון היה כמעט תמיד מלא ושוקק חיים.

גם אתם רוצים להגיע אל מכון הבוטיק ? אתם יותר ממוזמנים, צרו קשר ונקבע לכם תור לטיפול !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי אותה קוסמטיקאית בכפר סבא, מגוון הטיפולים שהיא מבצעת, הכשרתה המקצועית, המכשור הרפואי החדיש אשר נמצא במכון או במידה ואתם מעוניינים לקרוא המלצות ממטופלים אשר קיבלו ממנה שירות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. באמצעות הטיפולים הנהדרים אתם תרגישו יפים, מושכים ונמרצים יותר. כתוצאה מכך יעלה ביטחונכם העצמי, כך שתשפרו גם את התחושה שלכם וגם את המראה החיצוני שלכם.

כתיבת תגובה