קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד מקצועי

כדי לפעול בפעילות של קידוח בטון חשוב להיות מקצוען. באמצעות העבודות של קידוחי בטון יש אופציה לעשות קדיחות אפילו בחומר קשה ביותר כמו בטון. בעת עבודות של קידוח בטון נדרש לשלב מומחיות, ציוד איכותי ועובדים שיש להם מוניטין.

קידוח בטון – כמה עניינים שמומלץ להיות מודע להם

1. אין זה קל ופשוט לערוך קידוחים בתוך בטון, היות והוא סוג חומר לא קל בלשון המעטה, ומשום כך צריך להסתייע לצורך העניין בכלי מלאכה מקצועיים. סוג ציוד שאינו מקצועי לא יצליח לבצע עבודות קדיחה בבטון ואפי' יגרום נזקים כמו למשל סדקים וכדומה.

2. הגורם להצלחה של קידוח בטון הריהו ציוד מקצועי ועבודה של מקצוענים. אך ורק בעלי מקצוע שיש להם ניסיון רב בענף של קידוח בטון ויודעים להשתמש כראוי בציוד המיוחד יצליחו לקדוח במקצועיות.

3. כאשר מעוניינים ליצור חורים שונים בתוך בטון כדי שיוכל להיות מעבר לכבלים בתוך הקירות כמו כבלי אנרגיה, תקשורת,גז וכדומה יש לעשות קידוח בטון. בנוסף, קידוח בטון יכול לשמש לצורך של קביעת עמודים ליד מדרכות או בכניסה לחניונים.

4. לפני תחילתה של כל פעולה בשטח של קידוח בטון יש לברר אם ישנם כבלי חשמל באזור ויש גם לבדוק היטב שאין סכנה לפגיעה בתשתיות .

ניסור בטון ביהלום – 4 נושאים שרצוי לדעת

1. פעם היו העבודות של הקידוח מיושנות, הם היו מתבצעות באמצעות פטישים כבדים ובלי דיוק והיה מתהווה הרבה אבק. הפעולה של ניסור בטון ביהלום שינתה את העבודה באופון קיצוני.

2. בתחילה נעשה שימוש בניסור ביהלום במקום חציבת השיש במקום זה התברר שיש ליהלום כוח ועוצמה יוצאים מגדר הרגיל וניתן באמצעותו לבצע קידוחים בשיש באופן מדוייק, מכאן היתה הדרך קצרה והועתקה לתחום של ניסור בטון ביהלום.

3. היהלומים שמיועדים לניסור בבטון שונים מהיהלומים שמיועדים לתעשייה של התכשיטים. היהלומים המיועדים לתעשייה הם יהלומים זולים יותר המיוצרים ע"י דחיסת פחמן בלחץ גבוה.

4. יסודות של בניינים , עמודים, גשרים או משטחי בטון מאסיביים מתאימים לתחום של ניסור בטון ביהלום.

ניסור בטון – כמה נושאים אשר כדאי לדעת

1. ניסור בטון מתבצע בכל אתר בנייה. בתהליך של בניית דירות חדשות, בעת שיפוץ בתים, בבניית מפעלים, גשרים מבני ציבור וכדומה עושים שימוש בציוד מקצועי שיכול לנסר אף בחומר הבטון העמיד והחזק.

2. על ידי עובדים בעלי ניסיון ומיומנים וציוד הולם יש אפשרות לערוך בהצלחה את הפעולה של ניסור בטון. תודות לציוד המקצועי ולצוות המנוסה יש אפשרות לנסר את הבטון באופן מהיר, ללא קושי, בלי לגרום לנזקים ולכלוך רב.

3. על ידי המלצות יהיה קל ופשוט להחליט על אודות חברה שעוסקת בתחום של ניסור בטון. מומלץ מאוד לערוך ביקור באתרים שהחברה עשתה עבודות ולהתרשם מטיבה של העבודה. גם באתרי האינטרנט אפשרי להשיג המלצות ומידע אמין על אודות חברות מקצועיות בתחום.

כתיבת תגובה