קידום אתרים בגוגל לשגשוג עסקי וכלכלי

בין כל השיטות השונות לשיווק העסק, קידום אתרים הוא אחד מהמועדפים וככל הנראה הוא הטוב ביותר שיש כיום. אפשר ללמוד איך לעשות קידום אתרים בקורסים שונים ולנסות לעשות קידום לאתר לבד, אבל עד שלא צוברים ידע וניסיון מעמיקים, עדיף שבעל עסק יקח מומחה קידום אתרים לעזרתו.

למה מומחה קידום אתרים הכרחי לאתר ולעסק?

כיום, אנשים עם גישה לאינטרנט יחפשו אחר מוצרים ושירותים דרך האינטרנט. קידום אתרים יביא את האתר של העסק לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. המיקום בתוצאות החיפוש משפי רבות כיוון שלגולשים באינטרנט אין סבלנות לדפדף הרבה בעמודי התוצאות, ורובם המכריע לא עובר את הדף השני. על כן, השימוש המאסיבי של הגולשים באינטרנט לחיפוש שירותים ומוצרים יחד עם הסבלנות הפוקעת שלהם מאלץ עסקים לעשות קידום אתרים כדי שיוכלו לעיחשף לכמות לקוחות גדולה יותר.

מומחה קידום אתרים עובד מול גוגל, כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש מספר אחת בארץ, בעוד שכל השאר (כמו וואלה) אינם רלוונטיים. כדי לעשות קידום אתרים בגוגל שיהיה יעיל, המומחה לקידום יבדוק את הצרכים של העסק ויעשה שינויים נחוצים לאתר כדי שגוגל יקרא אותו נכון (אופטימיזציה).

חיפוש בגוגל מתבצע לפי מילות חיפוש. יש נפוצות יותר ויש פחות. כל בעל אתר עסקי שרוצה לעשות קידום אתרים בגוגל צריך למצוא את מילות החיפוש הנפוצות ביותר שקשורות לתחום העיסוק שלו ועליו לוודא שבכל אחד מעמודי האתר שלו מופיעות מילות החיפוש כמה וכמה פעמים.

ברגע שיש צרכים מוגדרים והאתר בנוי נכון, מומחה קידום אתרים בגוגל ינקוט בשתי שיטות עיקריות שיקדמו את האתר והן: כתיבת מאמרים והחלפת קישורים. גוגל קורא קישורים, היפר-קישורים וטקסטים וכשהוא מזהה דומיין מסוים המקושר למילה מסוימת הרבה פעמים הוא מעלה את החשיבות של הדומיין, וכתוצאה מכך חשיבות האתר שפועל תחת אותו דומיין עולה גם היא.

קידום אתרים בגוגל הוא עבודת מורכבת שמתחילה להניב תוצאות רק כעבור זמן מה. עם זאת, ברגע שמגיעים לתוצאות הרצויות האתר נשאר יציב במקומו לתקופה של חודשים ואף שנים.

עדיף לבעל עסק לא להתעסק בעבודת הקידום ולהתרכז בתפעול העסק שלו. את הקידום צריך להשאיר בידי מומחים.