קידום אתרים כי זה מה שכולם צריכים

בתחום של קידום אתרים קיימים מספר רב של שיטות שונות ומגוונות, שיטות קידום אתרים אילו  משתנות ומתפתחות כל יום, היות וכל הזמן החוקים של קידום אתרים משתנים. אם כיום אתה לא מופיע בין התוצאות הראשונות של גוגל, אתה אפילו לא נחשב  קיים. לכן מאוד חשוב לבצע קידום אתרים בגוגל. שייבצע זאת כמובן מומחה לקידום אתרים.

בעבר כאשר האינטרנט רק התחיל. היה נהוג אצל מנועי החיפוש הישנים, שמנהל אתר האינטרנט הוא יהיה זה אשר ניהל את הדפים של האתר, מנהל האתר יכל להוסיף את כתובת של האתר, דף רישום הוספת וניהולם של התכנים. אחרי שעבר הזמן הבינו ברשת האינטרנט שלא כדאי שכך הדברים יתנהלו, לכן צוות אנושי או תוכנה אשר נקראת זחלן, תוכנה זו הייתה סורקת את כתובתו של הדף ובודקת את תוכנו. לפי הכיתוב אשר היה נמצא בתגיות המטא. אשר לפיהם היה קובע גוגל את הרלוונטיות של העמוד לפי נושא החיפוש. היה ניתן להוסיף ולשתול סתם תגיות מטא אשר ייקבעו את המיקום של התוצאה.

כתוצאה מכך בעלי האתרים סתם שמו תגיות מבלי קשר לנושא של האתר. לכן בעבר לא היה חשיבות לתחום של קידום אתרים בגוגל. כפי שהוא קיים היום. כתוצאה מכך החליטה גוגל לשנות את אופן ההתנהלות שלה לגבי הצגת תוצאות החיפוש במנוע החיפוש.

כיום מנועי החיפוש אינם מסתמכים רק על תגי מטא, בנושא של קידום אתרים, אלא גם על כותרות של הדף, שמות של קבצים אשר מועלים ונמצאים באתר, היררכיית העמודים, שם התחום וכדומה. מסיבה זו מומחה קידום אתרים יודע אילו דרישות יש לגוגל.אך גם זה לא עזר לגוגל, היות ופיתחו שיטות שונות שבזכותם בעלי האתרים החלו לבצע, אך כמובן שגוגל לא וויתר ופיתח קריטריונים שהם המשפיעים על תוצאות החיפוש. לדוגמא: תוכן האתר, התדירות של שינוי הקישורים, וותק. ועוד

לכן ישנה חשיבות גדולה להתעדכן בשינויים שחלים בתחום קידום אתרים בגוגל, חשוב לקחת אל מומחה קידום אתרים אשר ייבצע לנו קידום טוב ויעיל.

כתיבת תגובה