קידום אתרים – אל תיבלע מול המתחרים

שיווק באינטרנט הדרך שלך לעלות על המתחרים

השוק הארץ ישראלי נקרא במונחים המקצועיים שוק רווי ותחרותי, לכן אנו יכולים להבחין כי חברות רבות שאינן יכולות להתחרות בפרסומים בטלוויזיה  בשעות ה"חמות" ביותר הנקרות "פריים טיים", חברות קטנות ובינוניות יעדיפו בהכרח לפנות את הזירה הנ"ל למתחרים הגדולים וייפנו לשיווק באינטרנט הכולל קידום אתרים בגוגל וקידום ממומן.

קידום אתרים מהו כולל

כאשר אנו מדברים על שירות קידום אתרים, אנו מדברים על התאמה ותחזוקה של האתר, הקידום בעצם מאפשר לאלפי גולשי אשר הקלידו "שאילתה" מסוימת לקבל את האתר שלנו מבין התוצאות הראשונות בגוגל, כך המניפולציה שנעשית מאחורי הקלעים ומטרתה לעלות את האתר בדירוגים למקומות גבוהים, בעצם, זה תפקידה של חברת הקידום.

קידום ברמת הנראות וברמת הקוד

קידום אתרים מתבצע הן ברמת המבנה הכולל של האתר, ההיררכיה של הדפים והן ברמת מבנה הקוד אשר ביחד יהוו דרך המלך הן לרובוטים של גוגל והן למשתמש הרי זה הגולש. מעבר לכך חברת קידום ושיווק האתרים מחויבת לגבש אסטרטגיה מסוימת עבור כל עסק, אין בשיווק איזו תבנית על פיה החברה עובדת, לכל עסק מגובשת אסטרטגיה שונה, הנקבעת לפי השלב שהעסק מצוי עכשיו, האם הוא עסק חדש, האם הוא צריך חשיפה ועוד.

קידום ממומן או אורגני מה עדיף

יש להבדיל בין קידום אתרים אורגני שכביכול נעשה בצורה הטבעית, הכוונה לתוצאות שגוגל מציג כאשר הגולש מבקש לדעת מידע מסוים, לבין קידום ממומן בגוגל, אלו הן בעצם המודעות הממומנות אשר מופיעות לגולש בכל תחילת עמוד ובצדו בשיטה השנייה המשווק משלם עבור חשיפה או הקלקה בהתאם למודל שהוא בוחר. ולגבי השאלה איזה קידום עדיף, אי אפשר באמת לענות תשובה אחת ומספקת, הכל תלוי בעסק, באיזה שלב הוא ממקום במדרג, האם יש לו אתר בכלל, האם זה עיסוק תחרותי או שלא, כמה לידים העסק מקבל בשבוע, קיימות הרבה שאלות שצריכות לעלות לפני שאנו מחליטים האם נבחר בשיטה האורגנית או הממומנת או שנשלב בין השניים.

המקצוע הנחשק

לא בכדי קידום אתרים הפך מבוקש מאוד בקרב חברות רבות, גם לחברות שפונות לקהלים מסוימים ומפולחים, כמו קידום אתרים ברוסית למשל. מאחר ובאינטרנט ניתן לפנות לקהלים ממוקדים ומאחר והפרסום באינטרנט הוא מדיד בניגוד לטלוויזיה, לרדיו ולעיתונות הכתובה רבים מעדיפים להשקיע את המשאבים שלהם במדיום הנ"ל.

כתיבת תגובה