קייטנות

קייטנות קיץ באמריקה פופולאריות מאוד ומתפרסות על כל רחבי היבשת, ומאכלסות, במצטבר, מילוני ילדים ובני נוער, שמבלים בהן תקופה של שלושה שבועות עד חודש. אז מהן אלו הקייטנות האלו ולמה כדאי לשלוח לשם את הילדים? כל זאת ועוד במאמר הבא.

בעבר, שליחת ילדים מהבית לחו"ל היתה מלווה לרוב בדאגה רבה, בחשש, מאחר והניתוק מהילד היה מוחלט ולא היתה הטכנולוגיה שאפשרה את התקשורת היום יומית עם הילד, גם כשהוא נמצא מרחק של כמה יבשות מהארץ. קייטנת קיץ באמריקה הופכת להיות פופולארית במידה שרק עולה ועולה, ככל שמוסרים המחסומים שבעבר מנעו מהורים לשלוח את ילדיהם לקייטנות אלו. הכיף, האתגר, היכולת להכיר חברים חדשים ובמקרים רבים גם ללמוד שפה חדשה, מושכים אליהם הרבה בני נוער וילדים שרוצים לבלות את חופשת הקיץ שלהם הרחק מההורים המודאגים.

קייטנות רבות מחולקות לפי נושאים, כאשר הפעילויות בתוך הקייטנה נערכות לפי קבוצת גיל, כל גיל לפי האתגרים שמתאימים לו. ישנן גם קייטנות שמיועדות לבנים או לבנות בלבד, כך שהורים שומרי מסורת יכולים לשלוח את הילדים לשם בלי כל חשש. קייטנה בחו"ל היא ללא ספק חוויה של פעם בחיים, שגם אם זו הפעם הראשונה שהילד מחוץ לבית לזמן רב כל כך, עדיין כדאי להתעקש עליה. העצמאות, היכולת לעמוד על שלו, היכולת להתחבר ולהסתדר עם ילדים זרים ועם שפה זרה, כל אלו יכולות שחשובות מידיי בשביל לוותר עליהן, כמה שהמחיר אולי נראה גבוה.

קייטנת קיץ באמריקה, כאמור, היא דבר פופולארי שהילד שלכם ירצה לחוות, לפחות פעם אחת במהלך חייו. אבל אם ארצות הברית נראית לכם רחוקה מידיי, ישנן קייטנות כאלו גם במדינות אירופה, כדוגמת אנגליה וצרפת.