קייטרינג לאירועים – כשרוצים רק פריט אחד…

המשורר יהודה עמיחי, שהפליא לכתוב בעושר לשוני מרהיב, כתב פעם באחד משיריו "אני, שמשתמש רק בחלק קטן מהמלים שבמילון". אף שספקי שירות קייטרינג לאירועים מסוגלים וערוכים להכין ארוחה עשירה ורבת מנות, מתבקשים לא פעם להכין רק כריכים.

בשנים האחרונות, כאשר המודעות לחשיבות אכילה נכונה הופכת להיות נחלת חלק גדול מהציבור, רבים מקפידים גם על תזונה בריאותית גם כשהם מזמינים שירות קייטרינג לאירועים. חברות המספקות שירות זה שותפות למגמה זו ומאפשרות למי שרוצים לאכול נכון ובריא לוותר על ארוחה כבדה ועתירת שומנים וקלוריות ולהעדיף עליה ארוחה שיש בה משקל למרכיבים תזונתיים בריאים כגון סלטים, לחמי בריאות ועוד.

שימוש במתכונת הסעדה פשוטה יותר רווח בכנסים מקצועיים וחברתיים שונים. חברה המספקת קייטרינג לאירועים עשויה להתבקש להכין כריכים מגווני עם סלטים קטנים. מדובר במנות אישיות שניתן לאכול אותם בעמידה.

חברות בעלות ניסיון באספקת שירות קייטרינג לאירועים עסקיים מתמחות בהכנת מנות אישיות ובכריכים קטנים, הניתנים לאכול בבת-אחת-ושתיים, בחצי פה. כריכים וכריכונים מתאימים במיוחד לקבלות פנים בכלל ולבריתות ושבת חתן בפרט. יש לא מעט מעמדים, אשר מתבקש בהם כיבוד קל, צנוע, אבל אין  הכרח להציע בהם ארוחה מלאה ודשנה.

קייטרינג לאירועים ממושכים…

יש לא מעט חברות קייטרינג לאירועים אשר עם הגרעין הקשה של לקוחותיהם נמנים עובדי משרדים שונים, אשר מכינים עבורם – אם לישיבות ואם כחלק מהשגרה- מנות אישיות על בסיס כריכים  שונים. כריכים הם סוג של כיבוד שמהווה גם סוג של ארוחה קלה, לכן הם מתאימים לישיבות ממושכות.

הניסיון מלמד, כי ניתן להעשיר כריכים במבחר עשיר של מילויים. ישראלים אניני טעם, החשופים לתכניות בישול רבות בטלוויזיה, מכירים כיום את העולם הקולינארי טוב יותר מאשר אי פעם בעבר ומכאן גם גוברת דרישה למזונות איכותיים. חברות קייטרינג לאירועים נערכות על מנת לתת מענה לסוג של ביקוש שהולך ומתגוון, הולך ומתעדן.

כאשר מזמינים כריכים מחברה המספקת קייטרינג לאירועים ניתן לקבל אותם בתוך סוגים שונים של לחמים, עם מגוון ירקות טריים בצבעים שונים, עם ממרחים עשירים ורטבים אקסקלוסיביים המהווים תוספי תזונה חשובים המעשירים את טעם הכריכים.

בשורה התחתונה, כאשר מזמינים שירות מחברה המספקת קייטרינג לאירועים לפעמים דווקא הרצון או ההכרח לצמצם ולהצטמצם הוא המפתח לקבלת תפריט טעים וחסכוני. בתיאבון!

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה