קלנועיות או לא להיות

מה עושים במצב בו מגיעים לעודף משקל גדול ומתקשים בהליכה ? מה קורה כאשר מגיעים לגיל השלישי וההליכה הופכת משימה קשה ? אם בעבר נסיבות אלו היו מונעות מאוכלוסיות אלו לצאת מהבית, הרי שכיום קיים פתרון נפלא בשם: קלנועיות. קלנועית הינה כלי רכב חשמלי  וקומפקטי אשר מסייע, כנאמר, לאוכלוסיות אשר מתקשות בהליכה. קיימים מגוון סוגים של קלנועיות ועבור חלק מן האנשים אלמלא הקלנועית שלהם לא היו יכולים לצאת מהבית.

סוגי קלנועיות חשמליות

בדיוק כמו אחיה: קורקינט חשמלי ואופניים חשמליות, קיימות קלנועיות במגוון דגמים וצבעים. כיצד יודעים באיזו קלנועית לבחור ? ראשית יש לחשוב מהם הצרכים שלכם ? האם אתם מעוניינים בקלנועית זוגית לכם ולבן הזוג למשל ? במקרה כזה קיימים מספר דגמים בעלי שני מושבים אשר יכולים גם להתאים לנסיעת קשיש עם המטפל שלו וכדומה. שנית, קיימות קלנועיות חשופות יותר או מקורות. גם כאן, בחרו בקלנועית המתאימה לרצונותיכם.

לשים לב לתקציב

לפני שאתם מגיעים לחנות לבחור קלנועית, מומלץ כי תבדקו מהו התקציב שלכם ועד כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לחרוג ממנו. כאשר אתם מגיעים לחנות, השתדלו מראש להתמקד בקלנועיות המתאימות לתקציב שלכם ואל תבחנו יתר על המידה את הקלנועיות אשר אינכם יכולים להרשות לעצמכם. דבר זה יגרום לכם למפח נפש או לחלופין שתחליטו בכל זאת לבזבז סכום גבוה יותר מן התקציב שקבעתם במקור- דבר אשר בסופו של דבר יזיק לכם. אם בכל זאת, מסיבות טכניות, הקלנועית שמתאימה לכם הינה יקרה מדי ניתן לבחון מול המוכר מספר אפשרויות. ראשית בחנו את האפשרות לקבלת הנחה. לאחר מכן, במידה ועדיין המחיר יקר עבורכם, בדקו האם קיימת אפשרות לשלם בתשלומים. דבר זה יקל עליכם בכך שלא תצטרכו לשלם את כל הסכום באופן מידי. יחד עם זאת, השתדלו לשלם בכמה שפחות תשלומים על מנת שלא להיגרר עימם יתר על המידה.

וכטיפ אחרון וחשוב לסיום: זכרו כי אחד הדברים החשובים ביותר לשים לב אליהם הינה קבלת תעודת אחריות לקלנועית. חשוב מאד כי בתעודה יהיו מפורטים אילו סוגי נזקים היא מכסה ומהו טווח השנים לו היא תקפה.

כתיבת תגובה