קמטים מסביב לעיניים

אנו שואפים להיראות הכי יפים, הרי אין שמחה יותר טובה מתספורת מקסימה או בגד חדש יפה עליך ומראים את הגזרה (או יותר נכון מטשטש את האזורים הבעייתיים), אבל ברוב הפעמים הגנים והגיל משפיעים יותר ממה שהיינו רוצים, ובזמן הזה מתחילים לחשוב על הרפואה הקוסמטית שמציעה לנו פתרונות רבים ומגוונים לשפר את המראה ועמו גם את הביטחון והאישיות מבלי לגרום ל חור גדול מדיי בארנק .

אז מה צריך לשאול כשמתכננים שמעוניינים לעשות ניתוח בפנים? את מה לבדוק לפניכם כמה טיפים מועילים שיאפשרו לכם לאתר את כל העצות.

ניתן לבקש לראות ניתוחים שעשה של המומחה שמטפל בכם, זאת הדרך הטובה ביותר בה תוכלו בקלות לקבל חוות דעת על יכולתו ולראות טיפולי קמטים מסביב לעיניים שנעשו על ידו.

נסו שלא לבדוק את התוצאות הטיפול ממש מיד אחרי הורדת הגבס, חשוב מאוד להיות סבלניים עם חלוף הזמן הנפיחות תפחת ואפכם יקבל את הצורה הסופית שלו.

ניתוחי אף- בימים הראשונים לאחר שמנתחים את האף לרוב מומלץ לשמור על הראש מוגבה מעט שאתם שוכבים לישון בשביל לצמצם את הנפיחות ובשביל שלא יהיה הצטברות נוזלים ובצקת באזורים שסביב האף.

להיפטר ממשקפיים- אם הנכם מרכיבים משקפים או עדשות חשוב שיהיו לכם עדשות בגלל ש בסיומו של טיפול אין אפשרות להסתייע במשקפיים למשך תקופה של חודש ימים.

מטפלים בחזה- מומלץ מאוד שלא לעבור הקטנה בחזה לפני שמתחילים דיאטה משום ש השדיים שלנו משתנים במהלך הורדת משקל וצורתו עוברת שינויים מכיוון שכך לפני כן להסיר משקל ורק אז לעבור את ניתוח בחזה.

כמעט כל המכונים יכולים להציע לכם הדמייה ממוחשבת בקשי מהמנתח שיראה לך איך הגוף יראה עם השינוי ולאחר כמה חודשים, ככה תוכלו לדעת שבחרת את המידה הראויות.

לא מוצאים המלצות? בואו למדריך שלנו ותוכלו לקבל את כל המידע הכי חשוב.

כתיבת תגובה